Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZačiatok tvaru formy (alebo ako forma dostala tvar)
Výběr: Aššurballit
14. 01. 2007
10
11
2437
Autor
rudko
Pozoroval odraz sveta v okne, z nozdier neprestával vychádzať horúci vzduch, obaľujúci tvary. Papierový ľudia v odraze, jedine on bol skutočnejší odrazený ako naživo...
Stál, sedel, poskakoval okolo nich, našiel dva zaujimavé typy. Prvého oči sťahovali do hĺbky, k sebe, druhý prenikal do hĺbky k ostatným.
A zviera sa neprestajne predieralo napovrch....
Ostatných oči, prázdne, zahanbené z pocitu vlastnej opustenosti samého so sebou. Chcel pomôcť preto naberal vedrom s príliš dlhým lanom, takže ho nevládal vytiahnuť až hore, pričom sa väčšina obsahu vyliala a zvyšok nestačil. Cestou nahor sa nabaľovali slová, vraj nebezpečné....
Bežne bolo spútané dole v tme jaskyne, kam neprenikalo svetlo. Škrípanie reťazí nebolo počuť, jediné, čo sem tam vyplynulo na povrch sa prejavovalo vo vyššom ľavom kútiku pri úškrne. Všetci ho mali v sebe, od detstva spútavané stále silnejšie. Náhodne sa utrhlo a s mocným ryčaním predieralo napovrch.
Snažili sa prehlušiť hluk vlastného seba ktoré vznikalo z ticha. (Preto nosili náhradné baterky k mp3 prehrávaču) Báli sa vlastných myšlienok, vytryskovali keď neprichádzalo nič zvonka.
Zmocňovalo sa ho celého, búšenie srdca, zoslabené ruky a nohy. Hodilo ho na zem v kŕči pritiahol nohy k brade, rozochveli sa končeky prstov a rozbil okno stoličkou.
Zviera sa utrhlo a nesnažil sa ho spútať. Všetci, čo to videli ušli, zostala jedna, neveriacky pokrútil hlavou a prestal vnímať.
11 názorů
fuf... inak vsimla si si, ze som odpovedal presne o hodinu... presne na sekundu... riadna nahoda....
Usmáty_autor
13. 02. 2007
rozhodne je to zaujímavé, neviem však, či ma to nejako extra nadchlo
ale avi