Není to nejhorší,ale přesto by jsem ješte některé verše více propracovala.
tak to je lepší než celé dílo tam nahoře... ů)
si to tak neber, děťátko!!!
Ou, jak sténám... Ou, jak vzlykám... Nad tím co jsem splodil.
Proč jsem vůbec něco říkal, proč jsem semka chodil.
Že mé dítě škaredé jest, že má křivý zuby.
Máte pravdu, všechna čest, kdo by se tím chlubil.
To dítě je chudák!!! Hloupí lidé na něj plijí.
Málokdo v té zrůdičce, malé dítě vidí.
Ono má svou vnitřní krásu. Skryté vnitřní klady.
Přijít na to musíš sám nebu ti radit.
celkem vtipný a akční, nic proti černýmu humoru, ale rýmy sou dost násilný a rytmicky to neni dobrý, já vim no, pár slabik sem, pár slabik tam, co na tom sejde... takže obsah proč ne, ale za formu palec dolů
Sjem zatím jen dospělým mužem. Věku seniorského dosáhnuv spíše moudrem.
Vtipny, ale jako něco víc to kulhá na obě nohy...
dikybohu...bacha na ty maly parchanty s koulema:DDDDDDDDDDDD
:DDD musím běžet do hodiny...
Každej si může v té básni něco najít, když má na to odvahu ;)
z ctenare, do prdele uz...:)
ne....ja psal, ze ty zdvizeny palce na konci JSOU PRILIS DOSLOVNY, ze rozumim i bez nich, ze netreba s ctenare
debila ciniti, kua!!!:DDDD
Jestli si u toho připadáš jako debil, tak ti to vymlouvat nebudu :D NEVYKAŠLE :)
...t tomto textu je jakes to kolo zivota, byt, pravda, naopak se toci...ale co by si jeden pocal bez nejakyho toho prekvapka?...:)
to ještě vykašlává hlínu :D
"male dite zubate" - ostatne velmi vydarene....vzdyt treba piskoviste je arena, kde se ty haranti kousou, mlatej lopatkama....sem hlidal dite kamosce, naka krava ke mne prisla, ze Lucka kousla Romanla, rikam: No a co, tak at ji kousne taky!...
a text libil se mi velmi, az na ty prsty "doslovny" na konci...jakobys z nas delal debily---:DDDD
...jasne, ale ma na kahanku....nerikej, ze ne...az sem slysim smrtelny chropot:)))
Ten dědek neumřel... Zchytal tou kuličkou, kterou se dítě dusilo, a tak ho vlastně nechtěně zachránil :)
..nejak se ta bytova krize vyresit musi...****
To SENIOR: vím že jsem "jen" dítě a ty starý dědek, kterému jsem lhostejný...
To SENIOR: vím že jsem jen dítě a ty starý dědek, kterému jsem lhostejný...
To SENIOR: Netřeba děkovat :)
Psal jsi, žes to moc nepochopil. Tvoje blbost :D
asi to chápeme každej trošku jinak, ale to vlastně vůbec nevadí:)
To LAIS: změna ROZSUDKU = změna rozhodnutí o tvém osudu :)
tož místama to pokulhává rytmicky, poslední řádek jsem nepochopil moc. místo rozsudek bych tam dal třeba osud nebo tak něco...ale je to tvůj styl:)))
mě to nesere :) jen vím, že bych plodil tak samo. nejsem trpělivý pisálek :)
Přiznávám že umělecká hodnota pokulhává,
jako stařec s hůlkou co se stáří odevzdává,
a některé verše jsou tam věru vynucené,
děkuju za názor Alojs taky mě to sere :)
vcelku vtipné (když člověk uctívá černý humor), přesto mi některé obraty přišly jako násilím vytěžené, aby se to za každou cenu rýmovalo. špatný to však není.