Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVzpomínky na minulost
20. 04. 2001
3
0
2099
Autor
maty
Dům dýchal
vůní vlasů.
Měsíc svítil,
měl viditelnou tvář.
Šeptala jsem dlouho,
až slova odcházela.
Svlékala jsem
vlnící se šaty
a zatoužila splývat
s proudem řeky.
Být nahá
pro tvé dlaně.
Ztratit váhu těla
pro let ohně
něhou utkaný.
Pojďte a poslouchejte
mé vzpomínky.
Dnes člověk ocení
to světlo měsíční
a krásu nahých těl.
Ó, je to velký dar,
který se věkem
připomíná,
když skutečnost
je dávno jiná.
Myslím, že člověk nemusí opisovat. Jsme všichni lidé a naše pocity a myšlenky jsou lidské - takže podobné. Myslím, že na Písmáku je dost podobných básní, ale každá je originální, protože je od individuálního autora !
Dávám ti TIP, protože je to fakt dobré ;)
- zatoužila splývat s proudem řeky... len sa tak nevinne vlniť, podmývať cudzie brehy a tešiť sa na more!
- Být nahá pro tvé dlaně... oj, krásocit! Túžba, ktorá pulzuje!
a vôbec - idem a poslúcham - tvoje básne, ako zisťujem (čítam ich teraz na tvojej stránke od konca ku začiatku) sú celkom konzumovateľný tovar. Chutný a so zárukou kvality.
T
Nevím,co máš na mysli,Mámalibor,že je to staré a opsané,vysvětli!Báseň jsem napsala těsně před uveřejněním na Písmáku.Ale souhlasím s tím,že se svými pocity se opakujeme,vše bylo napsáno a jistě lépe.
Docela malebnej popis okamžiku a pocitu. Ta první sloka se mi tak nějak líbí víc, než ta druhá. Ano nevím přesně proč, ale tak nějak pocitově ...
Astalavista
20. 04. 2001
pocit, ktery z te basnicky na mě padá je nádherná dávka probouzející se fantazie..............................