Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePadaly hvězdy
09. 02. 2007
6
21
2865
Autor
avox
Vzpomínej
U nohou nám leží město
Třpytí se v letní noci
Hvězda padá...
Nepřála jsem si vůbec nic
Nebylo co si přát
Jako v pohádce
Město a světla...
A hvězda padla tiše dolů
Nepřála jsem si vůbec nic
Nebylo co si přát
Viděli jsme ji padat spolu
U nohou nám leží město
Třpytí se v letní noci
Hvězda padá...
Nepřála jsem si vůbec nic
Nebylo co si přát
Jako v pohádce
Město a světla...
A hvězda padla tiše dolů
Nepřála jsem si vůbec nic
Nebylo co si přát
Viděli jsme ji padat spolu
21 názorů
hana kupčíková
24. 08. 2008Marcela.K.
30. 07. 2008
Viděli jsme ji padat spolu v tom je uz tak vela povedaneho aspon pre mna..
Psala jsem to, když jsem byla mladá a naivní, ale mám ji ráda i teď, i když není dokonalá... a co je? :-)) Děkuji za návštěvu!
Dobře, možná jsem sentimentální, možná ještě mladá a naivní, ale tahle básnička mě oslovila.
Líbí se mi :-)
Usmáty_autor
14. 03. 2007
Pointa pěkná až hamba, jenom rýmů náš tam málo.
Přidat trochej nebo jamba, líp by se to tipovalo.
někdy se přání plní i bez hvězd, jindy ne, i kdyby spadlo celé nebe... tak jde život :-)
Dolfi: Je to učení starých toltéků,
Don Miguel Ruiz: Čtyři dohody, Toltécká proroctví
aleš-novák
10. 02. 2007
Hm.. vidím, že jste mě nepochopili. :) Co je špatného na slovech "schovej si ji"? Tím jsem chtěla říct, aby si ji autorka schovala pro pozdější vzpomínání, protože jsem tuhle básnička pochopila jen v kontextu jejího vlastního života, ale už ne cmo s velkým přínosem pro ostatní. Nevidím na tom nic necitlivého.
avox: Co je to princip čtyř dohod? :)
Dolfiness ... :)
ako slová dobré, ale nie ako kritika. Dolfiness -"no..schovej si ji.. :)"
"však jen říkám svůj názor, nemůžeš si brát kritiku tak osobně :)"
áno, Avox, ani si ju neber osobne, pretože je to len necitlivo vyslovený a laický osobný názor.
avox: však jen říkám svůj názor, nemůžeš si brát kritiku tak osobně :)
Díky za návštěvu, oběma, určitě někdy najdeš Mášku, ale milá Dolfi, nikomu se nevnucuji, o co ti jde?
To je sice hezky romanticky naladěné, ale v podstatě na tom nic special nevidím.. Jako vyznání lásky dobrý, ale ne jako báseň. Mám tebe - už si víc nepřeju..dobrý no..schovej si ji.. :)