Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePozdě
Výběr: Print
01. 03. 2007
17
26
6116
Autor
Oldjerry
Venku sněžila křivda
a nepochopení.
Vysmíval jsem se jim
v teple tvých jeskyní
s bíle položenou hlavou
v souznění dechů
Pak
podlehl jsem pocitu
že pryč je ten sníh
a vyšel…
Dnes sněhovou koulí
jsem dostal do hlavy…
chtěl bych ji zase
položit, tam…
vedle společných dechů
zapomněl jsem však,
kde ty tvé jeskyně leží
sníh na hlavě
život se nevrací
26 názorů
Trismagist
07. 03. 2007Trismagist
07. 03. 2007
je to veľmi pekná báseň! Je v nej hodne láskavosti, nehy, aj zraniteľnosti, je to vypoved o blizkosti...
Je to mnohem prostší - dneska už se stejně lidi nedají tak snadno oblafnout takovouto litanií. Dneska na to musí zázračné peněžní ústavy se stoprocentním nárůstem kapitálu a takové různé jim podobné tricky. Nějaká mandragora - ta by je jen rozchechtala, pokud by po nás neházelinějakými drsnými slovy, pokud možno odlitými do betonových tvárnic....
Ale co je chemie proti alchymii!! To potřebuješ mandragoru pod za úplňku pod šibenicí bílým psem sedmým z vrhu ve smrtelné křeči z lůna matky Země vyhrábnutou .. .-))
Vy chemici jste příliš racionální. Ale je třeba i věřit!! .-)))
(ono ... s náma eletrikářema to není o nic lepší .-)
jsem proti - jsem chemik a i kdybych nebyl - rum, slivovici a morfium umím namíchat sám - jen je sehnat za rozumnou cenu...
musíme popohnat Scottu, ať si pospíší s tím elixírem mládí .. a pak hopsa hejsa do Brandejsa .. .-)
Jagara - jo, jo - o tom to je. Předstírám, že smutním, ale ve skutečnoszi je ta mizerná paměť spása ....
papouchu - ahoj ! máš na to nějakej spolehlivej recept - krom zaštrachání občanky někam, kde ji nenajdu ?
stormy_weather - jsem rád, že ti líbí....
Kluci - děkan
a to teda néé, žádné zapomínání nebude, hezky se vzepřeme osudu a bude se mládnout!! :-)
:>
Venku sněžila křivda
a nepochopení.
Celá báseň je moc hezká a smutná... TIP