Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodstata světa
09. 03. 2007
1
26
2415
Autor
Mánička
Podstata světa
Nebýt lásky, čeho by bylo na světě,
vše dohromady pojí láska, láska k čemukoliv.
Láska k člověku, hudbě, k umění, k tanci,
láska ke zvířatům, k vlasti, k rodné krajině.
To vše ještě drží svět pohromadě,
pojí nás dohromady, aniž bychom se znali,
či snad o tom věděli, láska je všude,
jen si její přítomnost neuvědomujeme.
Neptá se, prostě přijde a je tu.
Tak znenadání a s údivem hledíme na ni,
snažíme se ji pochopit,
ale co vlastně chceme chápat celý svět?
Podstatu světa?Ten je přece založený na lásce.
26 názorů
podle mě je to svět viděn z té lepší stránky, ale to je tvůj názor a já ho respektuji ... :-)
A kdybych rozdal všecko, co mám, ano kdybych vydal sám sebe k upálení, ale lásku bych neměl nic mi to neprospěje.
Láska je trpělivá, laskavá, nezávidí, láska se nevychloubá........láska má naději, láska vytrvá
Láska nikdy nezanikne... :-))
"Kdybych mluvil jazyky lidskými i andělskými, ale lásku bych neměl, jsem jenom dunící kov a zvučící zvon.
Kdybych měl dar proroctví, rozuměl všem tajemstvím a obsáhl všechno poznání, ano, kdybych měl tak velikou víru, že bych hory přenášel, ale lásku bych neměl, nic nejsem... " (Korintským 13, Bible)
:-)
možná jsem o růžové brýle přišla, ale zvedla jsem je znovu ze země oprášila a nasadila, i když rámy zůstaly trochu zkřivené... :-)
Možná ti ten názor závidim. Jestli o něj a o ty tzv. růžové brýle přijdeš, budeš litovat:)
Podstatu světa každý asi vidíme jinde a s láskou je to složité. Ale já jsem občas cynička - bacha, ať se nenakazíš!;)
pokud jsi mě úplně nezatratil, tak si přečti třeba ještě něco a snad změníš názor... nebo taky ne ...
to už záleží na tobě :-)
Umprdentální_Kandelábrdelismus
09. 03. 2007
nejde mi o nějaký tipy, jde o to, co si o tom myslí ostatní.... nebráním se žádnému názoru :-)
Umprdentální_Kandelábrdelismus
09. 03. 2007nonamebeast
09. 03. 2007
Mánička: no tak na skepsi bacha... a ničemu nepomůže :) Možná je i lepší si desetkrát nabít hubu, než bejt skeptik a nedoufat :)
bohajeho
/toť
jen
absolutní výraz lásky = právě teď touha po splynutí = sebezničení = spáse
amen/
Mánička: fajn, já jsem jen už asi zeskeptičtěla... doufám, že se ti to nestane taky :)