Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seIdeální dívka
01. 05. 2001
0
0
823
Autor
sova
Dnes večer byl jsem u Manon.
Ležela v růžových květech
oblečena v růžovou podprsenku
a bílé krajkové kalhotky
byla ve velmi mladém věku
(ne až tak mladém
aby to bylo v konfliktu se zákonem).
Milovala něžně,krásně
dlouze a plna vášně.
Dívka to byla překrásná
znalá mnoha světů
poslouchala folk i operetu
kniha a mír ji byly vším
lidská moudrost zase kořením.
Neznalá pýchy,sobectví a moci peněz
nepomlouvajíc člověka.
Chovajíc ke každému lásku,která všemi protéká.
pánové...:))
Bacil: žena je bytost zajímavá kouzelná...ano - pro muže jistě. Stejně jako pro ženu může být zajímavý něžný kouzelný (...) muž. A píšeš-li o mužích jako o průhledných jednoduchých apod., můžeš mít samozřejmě pravdu - ale je jen pohled na muže očima muže, čili jen JEDNA STRANA mince. Doporučuji Virginii Woolfovou - Vlastní pokoj.
Vojtek: myslíš si že já (nebo ženy obecně) nemůžou mít na jaře stejné problémy jako muži ?? :)) Jen to možná nedávají tak najevo, tak znát...Jen se podívej co všude vyrašilo obnažených ramen, stehen a pupíků...vždyť je to na básničku!!!
ulita: Vždyť já říkám to samý...vy myslíte to samo akorát to říkáte jináč :-)))) Jo,jo ty vobnažený pupíky....ach joooo :-))) a já z toho nepíšu básničky....já vlastně vůbec nepíšu...na to je čas v zimě :-)))
Všude dívek jako kvítí
půlka z nich jsou tranvestiti :-))
K.P.
To je asi tím, že žena je bytost zajímavá, kouzelná a tajemná, zatímco muž je bytost ordinérní, jednoduchá a příliš průhledná (myslím běžného muže, takový Hermit či Míwa jsou výjimky).
ulita ... třeba ženy nemůžou přemýšlet...auuu auuu nechte měě, no jo no odvolávám :-))))
ulita:Vy také přemýšlíte ale zaměřujete se kapánek na jiné vjemy, kdežto my ...zvlášť teď na jáře :-)))
Seifert viděl mezi mužským a ženským přístupem trošku jiný rozdíl:
V rybářské síti s korky na pokraji
za drápky uvíz lehký smích.
To je ten smích, jejž ženy znají,
když spolu mluví o mužích.
V rybářské síti s korky na pokraji
za drápky uvíz něžný strach.
To je ten strach, jejž ženy znají,
když spolu mluví o ženách.
**
A kupodivu - i takové existují... ne úplně přesně, ale plus mínus... jsou, naštěstí... a i když nejsou až tak ideální, jsou stejně krásné...
hele a nepřišlo ti někdy divný, jak často muži píšou mluví a přemýšlí (většinou nahlas) o ženách, zatímco naopak...co?