Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTremlerova běžná agenda
Autor
Frnek
Už zase mezi ty primitivy zazoufal Tremler cestou do učňovského střediska, kde jako externista každý měsíc prováděl výuku.
Dnes se cítil obzvláště pochyle.
Dero si cestou do školy hvízdal známý melodiální šlágr..právě prožíval jednu ze svých veselých ranních nálad..
Tak příjemnou, že alespoň na okamžik pozapomněl na tu včerejšo-večerní Adélinu esemesku
–dnes ve dve pred blokem 9 musime si vazne promluvit-..když včera onu zprávu obdržel, poněkud se zhrozil..
jistě po mne opětovně chce vypracovat nějakou seminární práci, ale tentokrát ji už řeknu, že ..
..že..nejsem žáden její rešeršér ..přemítal ve své rošťácky rozválené postýlce.. řeknu jí, ať se také trochu snaží..
.. a napíše alespoň úvod..
Tremler se povětšinou s učni nepáral. Tyhle opice udělaj pokaždý co chci, nemaj mozek.. a odvahu se mi vzepřít už vůbec ne..
Scénář výuky byl již delší čas předem daný.. zpravidla si hned na úvod dva až tři učně odvedl na záchod..
po návratu křikem, nadávkami a hajlováním donutil celou třídu svléknout se..
..následně se opil, jednoho nahého učně si vyžádal na stupínek a do krve jej holýma rukama zmlátil.
Dříve k tomuto účelu používal i různé nástroje – kladivo, bič či jakousi drátěnou rákosku..
..ale brzy pochopil, že podat si někoho jen tak ručně je mnohem větší slast..
Dero se vydal k bloku 9 s mírnými obavami, že na všechny Adéliny požadavky zase dobrácky kývne.
Adéla se však na místo určení překvapivě nedostavila, místo toho Derovi pípnula jeho Nokia 325..
musim si s tebou touto esemeskou vazne promluvit uz te nemiluju musime se rozejit mela jsem te rada ale osud kaze jinak..
Tremler sám cítil že tentokrát trochu přestřelil..zakrvácená učňova hlava bezvládně ležela na lavici..
Dělalo se mu nevolno z představy, že bude muset opět ukrývat tělo a možná se dokonce zbavit svědků, totiž celé třídy..
A to už by bylo trochu moc..Profackujte ho! A namočte mu hlavu v umyvadle! zahřímal po chvilce přemýšlení.
Nebuď smuten, Dero...chlácholil kamaráda Jarmil.. máš ještě přeci nás, přátele..
Dero se výjimečně rozšoupnul, objednával jeden energetický limonádový nápoj za druhým a prostřídával jej čajem.
Mám pocit, že mne dnes budeš muset domů odnést zachichotal se..
Neměl bys to s tím čajem tak přehánět, Dero.. ať ti není zítra zle...
Posledních dvacet minut...Tremler byl již v lepší náladě, neboť zraněný učeň se pomalu probíral..
spustil z magnetofonu Tesla kazetu s předem připravenou nahrávkou svého hlasu, kteroužto používal pro případ že někdo poslouchá za dveřmi..
a taky aby trochu zabil čas..To je učiněné darebáctví! Všechny vás nechám popropadat!!..
(otcovsky) Žáci..uvědomte si, že škola..to je studnice moudrosti..pro školu musíte žít, dýchat..a vůbec..a nehýbejte se mi tam vzadu!!
.