Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepředtucha
21. 04. 2007
9
24
3344
Autor
lighthouse
zářivkově vybledlý měsíc
vyrušil rybí oko
zapomenuté v zimním spánku
přelud?
v popraskaném domě
zahlédlo v rozsvíceném okně
siluetu krysaře
ruka s píšťalou
chvěla se neklidem
…myslím, že to bude zvláštní jaro
24 názorů
vyrušil rybí oko
zapomenuté v zimním spánku - uplne tu rybu vidim, hezke :) tip*
nepotrebujem
14. 05. 2007vlastovka.
14. 05. 2007Čokoládová
23. 04. 2007lighthouse
22. 04. 2007
nemuzu si vodpustit: ja teda nectu nazory, ktery napsany prede mnou, /az nyni/ale Fouk., nehledas neco, co tady vubec naznaceny nebylo..?
(Vec nahledu..)
...mne nelibi se, kdyz do vlastnich veci tahany krysari, Vachalove, Freudi atd...tady jak pest na vokNo, sorac...
a pro ten prolók, nevim...
pritom kousky slibny az az, ale tydle pihy napadly text jak masarky polarkac..-.
lighthouse
22. 04. 2007hrbol jediný
22. 04. 2007lighthouse
21. 04. 2007
tak nějak to na mě zapůsobilo.. nevím jak to popsat.. něco tomu ale chybí. i přesto... tip
safriš - celou dobu říkám lighthouse, a on je to Fouckault... Tak se omlouvam, že to tu tak pletu :)
Teď čtu, co k tomu lighthouse napsal... No mi se právě ta "banalita" líbí. Je to každopádně věc vkusu. Pro mne má ta věta své kouzlo.
Pokud myslí lighthouse závěrem tu oddělenou větu, tak ta se mi naopak líbí. Celé to tak nějak uklidňuje. Máš tam hodně obrazů, na mne až moc :) A ten konec to uvolnil.
líbí se mi to, použil bych to slovo z prologu.. nedoryté.. nedokončené.. znepokojivé a tak by se mi to líbilo ukončit.. formulace "…myslím, že to bude zvláštní jaro" mi zní trochu banálně, čekal bych to osobně ukončit něčím výraznějším..