Anelo: děkuji s úsměvem - za návrat do roku 2007 a za to šoupnutí do škatulky – ač škatulkování není moje parketa – ale na tohle si taky hraju – a ráda
S úsměvem děkuji - je bezva potkávat spřízněné duše... a to doopravdy :-) Pa
slovní fotky, to je hezké :)), asi si budu pamatovat!
Afrodita: správně to říkáš : stačí tak málo... a je nám kouzelně (jako by to nemělo skončit...). A vlastně je to možná o nás víc,než si připouštíme a jde hodně o to, si ty krásné chvíle chránit a nechat si je možná i v těchto slovních fotkách... ?
***, tak málo někdy stačí
díky, mě potěšilo to zastavení.... po čtyřech letech už jsem zapoměla.... a teď jsem se mohla na chvíli vrátit.... Pořád by to bylo krásný.... :-)
všem vám děkuji ...a sluníčkový den :-)
tahle je mi moc příjemná... i když ty pavučinky nemusím zrovna... /fóbie, no /
:o)
znám tyhle chvíle .. a buky nemají smůlu :))
děkuji všem kteří se na chvilinku zastavili...
ja vim ze to je jako par postrehu ale na me je to stejnak moc rozsekany..nevyzniva to moc jako celek
no jááááááááááááááááááááááZZZZZZNY:)
...ok, Honzyku, možná lze vidět takto prostorově a škrtat nedostatky... taky vidím, že je toho na té stránce nasypáno příliš.... jenže ten jeden kousek na bílým prostoru je "můj" se vším všudy, i s tím datumem... takto si to taky "štosuji" u sebe na PC... ale jsem ráda, že nedáš nic zadara...Ty sám...:-)
...ale to spolu souvisi....!!!! ta victory...----------to je jako kdyz, teda pro mne, prijemnymu diteti, ktery zriovna nesmrdi, ukradnes kolobezku....!)
ok, zkusim : kazdy to slovicko....kazdicky....ma na tom malilililinkatym prostirku svuj vyznam....ergo pouta mou pozornost....a jen se nadechnu, abych ucinil "ááááááááááááá", už tady mame hrebicek L.P.---- A TO SAMY S NAZVEM....
BTW DATUM TI PISMAK, SNAD JAKO JEDINY ZADARA, DA SAM, NE..?--- sekernicim..no todle si vodskaces!!!!
Zejtra ve sborobvne..!)
ale zase Honzyku jsem trošičku vedle z toho, že jsi to dal do V..?...a pokud jsi se nespletl, tak je to první radost, kterou mě dnes někdo způsobil...
Honzyku.... asi se snažíš dle svého dobře, ale trošičku už sekerničíš : o tom názvu už jsem Ti to vysvětlovala kedysi: chci aby to byl název v rámci onoho bílého prostoru, prostě název a to ostatní... že tam Písmák třeba několikrát jinde uvede totéž, to nechávám bokem.... a datum na konci nemá být okázalost, ale abych věděla, kdy... takže sorry, nechci si na nic hrát.... ale takto to vidím... zkus mě přesvědčit :-) pokud to má smysl ... a pěkný den
teda, Honzyk je drsnej a nedá se po něm číst, to je katastrofa! ... mně se líbí "cejch štěstí" ... ale na tip to není ani u mne ...
1. proc, do klece, vopakujete furtt ty nazvy i u textu....? takle "tomu" pridelavate tezkou prdel...
text nese se jak chymri, krasny, jen koukam, a zvedavej, kam doleti....ale na konci zas takovy to , teda pro mnne, "okazaly", kdy ze to bylo SEPSANO... jo, kdybys postavil kostzel, hele...
ale nejde jinak, jen skoda...teda podle myho...:***