Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se1. lekce správné mluvy
06. 05. 2001
0
0
1081
Autor
Logoped
1.
Odříkejte několikrát po sobě; nejméně dvacetkrát denně.
FRANTA NESE KLÁDU
FRANTA NESE TRÁM
FRANTA NESE ROURU
JDE S NÍ PŘÍMO K NÁM
2.
Předčítejte polohlasně; v kolektivu lze opakovat postupně - jeden přečte první strofu, druhý druhou atd.
TRUBKA TRUMPETA
ŠEDIVÁ MYŠKA
SEŠKRABANÝ ŠRÁM
ŠVARNÝ ŠUMAŘ
ČERNÝ ČERVOTOČ
ČERSTVĚ ČEVAPČIČI
KRÁSNÝ KRÁM
TRÁPENÍ PANA PALÁNA
BŘÍŠKO ŠTIPLAVÉ MUŠKY
MAŠINKA SUŠENKA KOŠATINA
A teď opakujte rychle po sobě: PUDL PRDL PUDR.
A já mám kamoša, kterej šišle, když říká ř a mně se to zdá kouzelný. Nevím, proč by se to mělo napravovat.
Rrrrrozhodně prrrrrotestuji prrrrrrroti náprrravě řřeči.
Jako sprrrrrávný papouš prrrrohlašuji Rrrrr za nejkrrrrrrrásnější !
:-)
a co? pokopali kopáče, permoníci popletení....
moc milé, práce na vlastní výslovnosti je skvělá věc, jen nemám vůli řvát s oblázky v puse do moře (no jo, tady za barákem)
8c) m.
bbyll sesesem napprosto zdrávvv dokkkud jsssem si nepře pře ..sakra..nepřečet tenhle vývyvyvýplod..uf:o)
Astalavista
06. 05. 2001
Tak joooo, už jsem tady.... zrrrrovinka nedávno jsem se naučila řřřřříkat rrrr a řřřřřřřřř.... :o)))
Ale tohle si prrrocvičím ;o))
šeškrrr... še... seškrrrrrabaný trrrrrrrám... jůůů, pší... přřříltekyně šedivá myška... :o)))
Frrrrrrrnk....
....:))))))...mno rodiče mi říkali, že jsem vady měl...teď už jsem o.k....neumím akorát R, Ř, S, P, T, D, B, K...:))))))))