Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dům snů

06. 05. 2007
10
32
1269

Ten dům byl starý

modrá vrata

když jsi vešel

voněly v něm růže..

na podlaze růžová vata

krok co krok v oblacích....

                                                                 nesměj se mi hlupáku...

jako omámený po schodech jdeš dál....

pssst.....někdo v posteli snů spal

přidej se k nám ....šeptaly hlasy

na zdech se leskla barevná sklíčka

odlesky oken od sluníčka

tady si v tichu můžeš snít ten svůj sen.....

nikdo tě neruší

na vrata nebuší...

když zavřeš oči Chopina slyšíš hrát...                          

                                                                 sostenuto..piano....../něžně,tiše/

tady se nepláče

smíš se jen usmívat....


32 názorů

já to přeci vím,Tomášku...,chtěl jsi být sám...

T_O_M_
24. 10. 2007
Dát tip
Modrá barva je má nejoblíbenější, ale momentálně jsem rodný dům s modrým plotem vyměnil za šedivý panelák...přeci jen je to pro mě výhodnější. Důležité je že je kam se vrátit...

jak krásné,Tomášku,to jsem moc ráda..,děkuji Ty se máš..modrá vrata...ách..jak kouzelné..

T_O_M_
24. 10. 2007
Dát tip
Parádní kousek - krásně optimistický - to je to co potřebuji!!! Takže díky za to. P.S.: shodou okolností náš dům má modrá vrata i plot... otipuji a jdu se usmívat :-)

Smíšku,jsi tolik milý.. děkuji Ti moc a hezkou dobrou noc:o)

Smíšek:-)
26. 07. 2007
Dát tip
nádhera skvěle přirozenáá jo jo líbíííí se mi moc *

Děkuji Ti Ostružinko moc:o)

Ostružina
21. 07. 2007
Dát tip
:o) *

ano,čistě technické připomínky:o),děkuji...

a2a2a
09. 06. 2007
Dát tip
docela rád, pokud nebudeš mít každý den dvě nové básničky, a budu psát do zpráv, čistě takové technické připomínky, o kterých se ovšem můžeme přít.

děkuji ti moc...já píši od srdce jen a nejsem vzdělána v tomto směru...jsem totiž sestřička a pak taky klavíristka....,ale moc jsi mne potěšil,můžeš mi psát do zpráv,co a jak...? alespoň někdy?..chtěla bych se to alespoň malinko naučit....:o)

a2a2a
09. 06. 2007
Dát tip
přečetl jawm ai pět tvých básníček, tato, ač není z tvýh zde nejúspěšnějších, se mi líbí z těch posledních nejvíce. Upřednostňuješ vázaný verš, zde siho spíše rozvolnila, vsunula si drobné odbíhavky a ve svém celku báseň působí se čtenářem kontaktněji. Drobné nedostatky nejen v této básni spočívají ve volbě některých obrázků - voněly v něm růže, barevná sklíčka - od sluníčka, ale zase to tak úplně v kontextu špatný výběr není, jen že jsou to pojmy, které pavidelné čtenáře poezie hned pobídnou k ostražitosti.

opravdu?já moc děkuji....

děkuji,satannášku:o)

satannáš
09. 05. 2007
Dát tip
příjemná T

ale mohu říci,že v Ostravě je ovzduší čistší než v Praze:o)..a děkuji za zastavení:o)

mperdik
08. 05. 2007
Dát tip
pěkné, lepší než ostravské ovzduší

:o),to jsi byla Ty?

Robinia
06. 05. 2007
Dát tip
Jj, nejsi sama, kdo na to tak reagoval :-)

chaloupka v kapradí...představím si Křemílka a Vochomůrku...ty večerníčky já měla nejraděj:)

Robinia
06. 05. 2007
Dát tip
trochu jsem se jednou zmínila... ... K ránu dotančíme domů, do chaloupky v kapradí,... :-)

moc krásnééé a máš jej v básni?

Robinia
06. 05. 2007
Dát tip
Takový pod třemi duby... je otočený k jihu a pod ním v údolí teče potůček. U vchodu je malinká třešeň a u zdi azalka.

a jaký?...děkuji za tip moc:)

Robinia
06. 05. 2007
Dát tip
taky se mi zdává jeden dům...

tam oči nepálí:),děkuji ti

možná ano...:)

atjoV
06. 05. 2007
Dát tip
tak to beru. treba se tam potkame

ten dům můžeš navštívit,když budeš chtít....nejspíš v noci,možná i ve dne,pokud budeš mít chvilku...je přeci vysněný a já jej mohu vidět,když hraji Chopinovo preludium č.15 jen sostenuto...:o)

atjoV
06. 05. 2007
Dát tip
mooc zajmavy. Nasla si ten dum a poskytnes nam lacnicim adresu?:) Myslis, ze do takoveho domu vstupujeme v noci, nebo se tam musime dostat fyzicky?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru