No jo - to jsem už zapomněl...
No - ono je to v tomto případě totéž, ale není to tak agresívní...
Tak příště napiš raděj "pochopitelnější" :)
No jo - vždyť to píšu : vyhraněnější...
To můžu být ochoten až do alelujá, ale text, co potřebuje půlden vysvětlování, o co vlastě autorovi jde, to nebude to pravé ořechová. Tož asi tak.
Ono spíše než o hyperbolu (přesahování míry) jde mi o absurditu (schopnost či ochotu slyšet vyřčené, vidět napsané). Tak nějak, asi.
Olda: Já ti nevím, já bych si "nadsázku" představoval poněkud méně křečovitou. Ono se ne nadarmo říká, že dobrá parodie musí být o řád lepší než originál...
Pišto - to nejsou slinty - to je nadsázka, ale je fakt, že mohla být vyhraněnější
Aidane, o to snad na Písmáku jde nebo ne? O vtipný odezvy ostatních. Zkus také nějakou. Když už.
jediný vtipný jsou na tom ty odezvy ostatních=)
klidně i dřív: 25.6.07 odpoledne, na pikniku v parčíku v Rajské ulici...
případně 6.6. v podvečer ve Stromovce, (viz: www.rond.cz)
já si tě v bohnicích najdu
.))
Hele, já se neschovávám a Praha není zase tak velká. Kdo hledá, najde. Potíž je v tom, že občas mě uklízejí jiní, protože nesnesou, abych byl lidem na očích. A taky mají strach, abych si náhodou "neublížil".
..to ať si každý zjistí sám, ne? Součást kritické práce.
pak bys tedy mel napsat, kde bydlis
.-)
Panebože to jsou slinty....
prečítaj si F. X. Šaldu... :-)
vám všem a tobě pane zvláště:
-každá kritika je (nikoli) nutně podložena nějakým názorem, tudíž názor=nevyřčená kritika.
-kritika pro kritiku a názor pro potřebu názoru je také názor=kritika
-ať děláme, co děláme, konfrontaci se nevyhneme
P.S. V celém textu není ani stín ironie, je myšlen smrtelně vážně, jakkoli se tomu sám zdráhám uvěřit. (Když i zlé slovo může "ranit"...nebo ranit?) Co teprve zlá myšlenka?
a co třeba založení destruktivně kritického klubu - mohlo by se to jmenovat třeba ANTONÍN KONIÁŠ a spol.
je to nevyhnutelný!
musí zemřít..
ale já bych nebyl tak kritický
např. bod 5. je velmi nadějný
ale je nutné ho dovést do praxe, čili navrhuju dodatek, že každý uživatel musí uvést i své bydliště, aby byl zničen kritiky
myslim, že kdybychom dali pár hlasů dohromady a správně položili otázku, tak nám to Vella odsouhlasí
zamyslete se
romale: jen to dopiš.. dopiš to slovo
"pozor..." no! pozoro.. - pozorov..
jen to dopiš!
Někdo nepíše kritiky ale názory.Musíš vzít v úvahu celý název okénečka toho.
mám pocit, že byl jikra jaksi... jak to říct? ...poslán kamsi, s čímž úplně nesouhlasím. Sice mi přijde podivné, že první dva nebo tři body chápu vážně a zbytek ironicky(jikro???), ale celkem mě to zajímá. Hlavně všeobecný... ne, zjišťuju, že mě to zajímá hodně a plně se vyjádřím ve vlastní diskusi. pardon.
"Písmácký kritik" = každý, kdo tu píše kritiky.
jako střípek z tvé duševní onanie je to dobrý.. pokud si zamýšlel něco víc, tak je to o ničem a opět ztráta času.
Přesně tak, na ostrovtip tu majou patent jinačí celebrity... tak pozor pozor...
"Písmácký kritik" - máš na mysli svobodné povolání provozované za trinkgeld?
co je to za pičovinu_? Někdo tě poslal do hajzlu a tak tady brečíš?