škoda, že ta domluva vůbec nevyšla - příště dej znát na mobil radši .. :-)
Honzóó, no, nenáročná...- jak se to vezme... .-)) Mňo, heleď, můžem jet spolu- aleještě nevim, jestli jedu zejtra v noci (asi nee), nebo v sobotu ráno.. Každopádně mám kreditovou jízdenku, tak si musim předem rezervovat autobus, víš.. :-/ .-) Ale tak sedadlo by třeba někdo vyměnil. :-))
Takové zhoupnutí na vlně citů mi to připomělo. Sezhora dolů, nechat se zaslepit hlubinou a pak zase pomalu nahoru s nadějí, že na chvilku zažiješ ten krásný pocit na jejím vrchulu. A co přijde pak? Zastaví se vlnobití? A Svět? Všechno jsou to jen slova.
Tip za nepravidelnost vln, tvořených grafickou podobou textu. (To když rozoostříš pohled a nakloníš hlavičku doprava)
první sloka je pěkná...působí na mne tak spontánně
a jemně a ...svobodně ;-)...už bez velké bolesti...°°°°
Hm.., to zase ne... si po sobě jen tak něco nepřečtu- a občas se mi líbí něco, co senelíbí lidem- a naopak.. :-))
Jo, to jsem na ostatní náročná, to jo- jak je to moc složitý, tak to neberu... :-))
a Ty nenáročná
( aspoň na sebe .. )
:-)
Tsss, náhodou, když si po sobě čtu ty poslední věci, tak se mi docela i líbí..... :-)
Seš náročnej... .-)
jj - jenže většinou to stojí za .. málo .. ( přátelskej úsměv ) ;-))
Mě to taky vždycky potěší, když si přečtu něco hezkýho... :-))
Jo, já tady toho mám impulzivního- stačí se rozhlídnout.. .-)
Ježiši, to mě vážně těší... :-)
nemáš za co - samotnýho mě to potěšilo, že se mi to kouskama líbí - přijde mi to takový impulzivní - hlavně začátek líbil moc moc .. :-)
Ty jo, Petře/Honzo, děkuju!! :-)
první asipůlka je moc fajn, i přes ty fráze/ustálený vazby ..
TIPík ju
Domin.go, děkuju za kritiku. A za... pochvalu......? I když Tě to, jak vidno, nijak zvlášť nenadchlo (no, mě ostatně taky ne... :-)). :-)
Zajímavý je, že zatímco vás ta písnička podle všeho rozesmutňuje, tak mě naopak uklidňuje.... líbí se mi......
máš pravdu že je to jednoduchý
tohle umíš - jednoduchý a poetický věci
proč ne:))
btw ta písnička je nádherná
Avi Tobě... :-) Je to takový jednoduchý, ale už se i někomu líbila..
Děkuju vám všem za krásný kritiky...... Udělaly mi radost. :-)
Ono to tak už bývá, že svobodný ptáci někdy odlítaj..., ale ta svoboda... je na nich moc krásná, tak stojí za to to riskovat- aspoň mně ano. :-)
A doplnění prologu + avi už kvůli tomu.
"Někteří ptáci mají moc pestré peří na to, aby byli zavření v kleci" :)*
Asi jsme na stejné vlně...jen bez křídel, ale tohle byl krásnej let, když jsem si to četl...je to nádhera *
ptáci jsou všude... krotcí i divocí... svobodní i v klecích... a někteří odletět prostě musej... *
mmm, krasna metafora vztahu *