Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte serelativita?
15. 05. 2001
8
1
1341
Autor
Kočka_kočičí
Ach jo, zatracená voda po holení nebo co to voní, mizí a nechce mi tu ve vzduchu zůstat napořád, musím si dát ještě jeden čajík, tentokrát silný černý, hlavička potřebuje pročistit, vůbec se jí nechce přemýšlet nad rozumnýma věcma a já nemám sílu jí to poručit, sedím, koukám na hodiny a ručičky furt dopředu, zpátečku ani omylem, je to na tom světě ale hroznej pořádek, tak to zkusím obráceně, když se jim chce dozadu, tak ať aspoň pořádně zaberou, postrkuju očima, postrkuju pořád..........zase nic, že by fyzika nešla překonat sílou ducha, no, toho mýho asi ne.
Tak naposled, ach jo, zkusím to aspoň na sebe.....no, taky nic moc, ale třeba časem....
No jo, už jsem fakt hodná, dneska to teda demonstrace nadpřirozených sil asi nebude, ale stejně mě čeká asi ještě asi hodně tréninku, i když ne že bych o to nějak obzvlášť stála, dovedu si představit lepší věci, ale říkáš, že to tak má být, třeba máš pravdu, já zatím nevím, tak budu stejně zase zkoušet hýbat těma ručičkama a mít pocit, že zatím fakt nevím........
1 názor
taky jsem jednou začala psát mail... esi seš zvědavá, mrkni na avi co ti zkusím poslat *
kočka_kočičí_čiči
03. 04. 2004
taky bych se nekdy vracela a nekdy preskakovala a tys to vystihla moc pekne... Toto je tak na pul tip a tvoje treti dilko tak na vetsi pul tip a tak ti sem souhrnne prihraju jeden...
*!
Zajímavé!
Stroj času nebude tak snadné vyrobit. Jen vůle k tomu evidentně nestačí.
Quetzalpetatl
12. 12. 2002
hezky čtivé, taky postrkuju nebo pozastavuju ručičky hodin, ale bohužel se stejným úspěchem jako Ty...
Jóóó!!!! To se mi moc líbí /a nejen kvůlivá tomu, že seš to Ty :o))/
Ten boj s tlapičkami hodin bych znala :o)
*o*
velmi zajimavy....osobity styl...chytlo me to
umim si to predstavit i jako cast vetsiho ceklku, ale i samo o sobe...tip
Kočka_kočičí
16. 05. 2001
ale dobře víš, co je kreativita :o) a přestaň postrkovat časem, protože mně se ještě nechce spát, ju ?
Jo. Buď se naučíš hýbat těma ručičkama - nebo se naučíš to nepotřebovat...
;-)