Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAdéla
20. 06. 2007
1
6
367
Autor
sharp shark
Adéla
Chvíle mi byla nepříjemná.Zavrtěla jsem se na svém sudu potaženém kůží a snažila se zachytit její pohled.
Nikdo ho nemohl zaznamenat přesně. Oči měla skelné a tvrdé.Zdrcené.
Její tvář byla zahalena kuřáckým dýmem.Dívala se do rohu.
Veselé okolí se nezdálo vůbec veselé. Její přítelkyně se k ní nakláněla a pod její vahou skřípala pryčna, která byla čelně ode mne.
Náhle se nepřirozeně zasmála.
Obě jsme věděly, že si musí nějak pomoci sama.
6 názorů
no ano.. momentka takova.. Zkus klidne i netso delsiho. Pokud si nenyses jista.. ze by se TI to povedlo.. zkus dat treba vits momentek dohromady.. do jednoho celku.. by to melo nakou navaznost a tak.. to by se Ti mohlo povest.
pripada mi, ze tam toho uz chybi vic, je to takove ridke. okamzik to jo, ale zase mel by byt necim zvlastni, aby stalo za to o nem psat.
ale povidka to byt muze proc ne, byt kratka.
...povidka , myslim, neni v zadnym pripadku-),
spis miniatura...
ma atmosferu,to jo...ale i kdyz moc rad si domejslim a mam rad, kdyz autor mi necha dost prostoru na my domysleny ulety, tady teda chvilema citim az vakuum nejaky, a to mne docela mate, priznavam....
I když si nejsem jistý, zda-li bych to osobně zařadil do povídek, je to moc pěkná momentka, každý si pod tím může představit něco jinýho, i já si představil... sám sebe v takové situaci. Pěkné. *