blbost...už označení "písmáci" nás sere....my žádný písmáci nejsme... - a ne proto, že jen čteme.
:)))))))))))))))))))))))))))))
a ine!DDDD
honzyk: loyalita taky, si to někde najdi a neotravuj slušné stoupence lagerleitungu
...a loajalni uz jednou!!!:)))
...je to velmi spatne stylizovany, sorac...a silene stvavy, nezlob se....ja jako froc este moh,Chartu77 podepsat, ale bal jsem se...a tohle...?--snad nemyslis vazne...???:)
to je recht. ale přišel jsem se podívat před týdnem... a už mě pa šéfredaktor má v nevoblíbenejch, tak se asi zase dlouho neukářřu. nejlepší šéfredaktor by byl stejně bud spencer.
ing: dlouho ses neukázal vuřte:-)
Tak treti bod su stare dobre 50te hahaha...smutne smutne...
...ne, ja se obavam ze todle je "pravy"...Barbare....---a, popravde, uz mne cely to laskovani s timhle serverem tak unavilo, ze premejslim cim dal, tim vic, proc sem vubec lezu....todle je silenost prvniho radu...!
Doprdel to půjde tak jako tak. Teď se jen dohadujeme, jestli potichu, nebo s plnou parádou :)
bože, už je toho na mě trochu moc, jestli to je recese tak je natolik dobrá že i mě to uteklo, barbar chce pouze spravedlnost a jestli tohle k ní vést nemá tak ať to jde doprdel!!!
:-P
papouch: a docela mu to de :)
papouše se dělá blbější, než je :)
Já myslím, že je to tak propracovaná recese, že to nejni poznat.
tak nevím, to je míněno vážně, nebo je to tak ironicky, že to papouše nepochopilo?
on problém je, že ti, kteří se o písmáka zajímají, jsou současně těmi, kteří jej "rozvracejí"
a co je pravda?
mně se líbí to upřesnění kategorie.. jen tam přebývá to k v posledním slově =))
Dejte mi podepsat cokoli, stejně mám ze všeho prdel:)
Co znamená termín "záškodný opak pravdy" já jen jestli tu antichartu podepsat nebo ne
luzerske strasne :P
revoluce!! :))
Byl bych rád, kdybychom se všichni vrátili k tomu, co umíme či neumíme nejlépe - smolit naše literární dílka.
kapitáne?!
Jakto?
Vždyť jsem se podepsal. A rovnou dvakrát!
loajalita....la pardon.....ksem se smal a prehmat:))
...loajalitža, kdyz uz...:))
Podepisuji! Houpačka
Zbora: proč mám jen pocit, že jsi něco nepochopil?;)
my, v kritikách niže NE podepsaní písmáci (kokote)
:-)
toto rád podepíši: Kokrouč
fascismující! (a dobrej blábol taky teda)
Noe
Od lůůůůůzy se distancuji rád a porád
jéžiš tady je zase prdel :) Koukám že literární servery jsou to jediné, kde se dnes něco děje :)