Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSladké kurděje
29. 06. 2007
6
51
4294
Autor
Jakubisko
jak dlouho se mě ještě budeš ptát
na marcipánové koláčky
schované v lahvi od sangrie...
když víš, že nesnáším marcipán
a sangrii jsem nikdy nepil...
zkus se třeba zavařit
do sklenice od džemu
a tam počkej pár let...
než tě budu moct otevřít
a doufat, že jsi třeba z ananasu
a opravdu ne z třešní...
51 názorů
Zapudil bych jí tak jako tak, ale kdyby nebyla z třešní, aspoň by mě to tak nemrzelo
no nefim, mě pořád nějak vychvaluješ....juu...:o)) tak děkuju a zas mě navštiv, jsi u mě nadále vítán! :o)))
...tady uz sme, koukam, "byli", a na cas si vod Kubika vodpocnem, ale toho potencialu teda je........a ja sem inac teda pes...ale fakt ze jo!!!
)
pár lidí tomu možná rozumět může, ale ty asi zatím ne mno....:)) a sem rád že se to hezky čte, moc mi to tak ani nepřišlo...:o))
Tiché moře
30. 06. 2007
no takove prijemne a takovy slova, ktery tu zase tak casto nevidam sangria a marcipan chm*
Už zase. Pardon. Vidíš, to bychom si mohli, Kubiku, rozumět .. A pak mi řekni, jak to dopadlo, jo?
Já jsem spíš na holky .. no. A nepodceňuj sílu slova. Nikdy. Rozdíl nepochopíš, jelikož nejsi ani jedno - ale schválně se zkus nějaké zeptat.
Taky sem spíš na holky, Cukřenko :o)))
Zkusím se zeptat, děkuji za námět ;)
Já jsem spíš na holky .. no. A nepodceňuj sílu slova. Nikdy. Rozdíl nepochopíš, jelikož nejsi ani jedno - ale schválně se zkus nějaké zeptat.
to je pouze pojmenování, neznamená že se tak berou...:o) koneckonců jaký je vlastně rozdíl mezi holkou a ženou? já mám rád oboje :o)))
Schválně si toho někdy všimni .. jak babička říká ostatním babičkám - Tak co, holky, zajdeme si na kafíčko a zákusek?
myslíš že o sobě ženy, dejme tomu v maminkovském věku, či v nejlepších letech, uvažují jako o holkách?
no...máš na mysli všechny osoby ženského pohlaví, nebo jen tu mladší kategorii? nebo sem to nepochopil? :D
Hele schválně zkus najít ženskou, která o sobě mluví a uvažuje jako o ženě a ne jako o holce .. mně to dalo dost velkou práci .. a ani nevím, jak to nakonec dopadlo .. ale to jsou jenom takové holčičí řeči :)))
Ve všech ohledech se podobáš? A v čem je tedy problém, že tou ženou přímo nejsi?! :o))))
Nepíše .. a řekla mi:
Žeru
V šeru
Zkrvavené
peří ptáka
ta zdechlina
mě láká
nevýslovně
až podobám se
feně
milé víle
.. až podobám se ženě, Kubiku.
S velkým CÉ bych prosila .. ona a já jsme jedno tělo, jedna duše, jedno jméno : )
Jejda opakovačka :) .. tak jo, výjimečně mi můžeš říkat Cukřenko, ale Laduško néé - tak se jmenuje můj pes.
nepřeháním, je to pravda....správný básník nikdy nevysvětluje svá díla ;)
Pirka: no tak na příležitost nečekej....já díla nevysvětluju a nedělá to skoro nikdo :)))
Pet.com: tož díky :)
Dvacátej devátej červen
je podle mě významnej
až dost
A až budeš v mým věku
pochopíš, že čekat
na příležitosti je
Ztráta času
.. fň .. :)))
slyšte hlášení....... .chhhhhhhhrkrkrrrhrrrrrrhhhhhhkkkkkkk.......
sorry chyba amplionu :D
Honzyk: jak jinak :)) dík
Pirka: nevysvětlím, to by musela bejt nějaká významná příležitost :))))) ale děkuju
Bože, cože? .. je to pěkné, ale jsem z toho celá zvědavá .. nějaké vysvětlení by nebylo? .. dám ti tip a ty to vysvětlíš, co? :)***
mořský koník
29. 06. 2007mořský koník
29. 06. 2007mořský koník
29. 06. 2007
delší verze nebyla, zkrátil sem to rovnou při psaní :)) mně přijde že se podobá básním, co sem psal poslední dobou, resp. tenhle rok......ale moje není prostě......moje básně jsou ty ze začátku....:o)