Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNávrh
Výběr: Narvah
30. 06. 2007
6
75
2945
Autor
pozorovateI
Armand tu už několikrát psal, že se nebrání osobnímu styku.
Já jsem pro.
Není nic lepšího, než si to vyříkat tváří v tvář. Uvědomuji si, že komunikovat přes kritiky není pro mnohé jednoduché.
Navrhuji se sejít a domluvit se a vše si jednou pro vždy vyříkat.
Takže stačí říct kdy a kde v Praze...
Já jsem např. pořád ještě ochotný udělat něco pro písmáka. Ale i já mám své podmínky takové spolupráce.
Pokud má někdo lepší návrh, sem s ním.
Já jsem pro.
Není nic lepšího, než si to vyříkat tváří v tvář. Uvědomuji si, že komunikovat přes kritiky není pro mnohé jednoduché.
Navrhuji se sejít a domluvit se a vše si jednou pro vždy vyříkat.
Takže stačí říct kdy a kde v Praze...
Já jsem např. pořád ještě ochotný udělat něco pro písmáka. Ale i já mám své podmínky takové spolupráce.
Pokud má někdo lepší návrh, sem s ním.
75 názorů
Stanislav_Gross
03. 07. 2007Jerry_Shit
02. 07. 2007mořský koník
02. 07. 2007Jerry_Shit
02. 07. 2007
Ano, i Pišta doufá, že už to bude konečně za námi. A neb doufání zpoza rohu je e-e, tak mávám z Guamu... Chyba?
Nojo, v přátelském tónu... Pár přátelských tónů už jsem zažil, a ve výsledku to bylo k prdu, tak doufejmež, doufejmež...
frontanabanan
02. 07. 2007
potvrzuji...
Včerejší setkání s JiKem, pozorovatelem, StvN, jankem, Garthem a Pištou proběhlo v přátelském tónu, a jak píše pozorovatel, dokázali jsme se bez problémů domluvit. Výsledkem je dohoda, která by měla znamenat nejen usmíření, ale i znovuobnovení jejich nicků.
Vše bude vyjádřeno prohlášením, které se zavázaly učinit obě strany (potvrzeno i Vellou). Publikováno bude mnou, jakožto potvrzení, že záměr a dohoda je opravdová, vážně míněná a nejde o ironii.
frontanabanan
02. 07. 2007pozorovateI
01. 07. 2007
Pozorovateli, mohl bys uvést, koik vás tam bylo, a kdo konkrétně tedy podle nicků ?
pozorovateI
01. 07. 2007pozorovateI
01. 07. 2007
nejsem s garthem domluvený... mám na něj jen skype a na něm není.. tys mi psal na skype, ale nějak ses mi neuložil mezi kontakty... zkus to ještě jednou pls. .-)
pozorovateI
01. 07. 2007
ok, pozo, že si to ty... mám práce nad hlavu, ale udělám si čas a v pět jsem na Vyšehradě. Doufám, že Garth dorazí taky, rád bych ho poznal osobně.
Veroniko, ten příměr i mé následné objasnění byly myšleny dobře a myslím si to i nadále. Netřeba mu přisuzovat víc, ostatně každý trochu kulhá, proto jen příměr.
Pravděpodobně poslední zpráva od Induana. Sice doufám že se to nestane a že se již vedení ze stávající situace poučilo, ale zároveň si nedělám iluze. Očekávám, že mě dnes pro otevřenou kritiku po pěti bezůhoných letech na Písmáku vedení smaže. Lidé bděte!
pozorovateI
30. 06. 2007
Veroniko,
současný čínský prezident není Mao ani zdaleka, a naopak s ohledem na kompliovanost čínských poměrů se dá hovořit o plíživé sametové revoluci iniciované vedením státu i společností, která trpělivě i opatrně hledá styčné body a tento příměr proto není od věci.
chikvadrat
30. 06. 2007
Když se chystal čínský prezident na návštěvu USA, dva týdny před tím propustil jakéhosi disidenta jako gesto dobré vůle.
mořský koník
30. 06. 2007
pozorovatel: Garth má na mě kontakt přes Skype. Ohledně vašich nicků, to pořešte s Vellou, s tím já nemám co dělat. Můžu se za vás akorát přimluvit a to už jsem udělal, ale to jak to dopadne závisí na vás a na vašich činech. Skutky budou asi to hlavní myslím. Slova moc nepomůžou.
Pokud chcete něco pro Písmák udělat, nemám problém se s vámi otevřeně bavit o spolupráci vnější nebo i o redakční činnosti. Mám zájem na tom abychom přestali s tahanicema ohledně minulosti - osobně už vám nehodlám nic vyčítat a nic vytahovat. Pojďme se bavit o věcech budoucích.
dejme tomu ve tři odpo? Vyšehrad je krásné místo, ale z ruky.. kde bydlíš?
pozorovateI
30. 06. 2007pozorovateI
30. 06. 2007
pozorovatel: hmm.. to má asi každý své záležitosti. Vidím, že ta ochota zas až tak žhavá není. Domluv se teda případně s Garthem. Nevím jestli v pátek budu mít čas. Mám ho dneska.
Armande.. mno.. Ty jediny s Vellou komunikujes?.. no dobra dobra.. dyz myslis.. ja se s Tebou nebudu hadat.. napisu ti raci do zpravy..
pozorovateI
30. 06. 2007pozorovateI
30. 06. 2007
LaMouette: ty asi nechápeš, že jediný já tu s Vellou komunikuju a pokud jdu něco vyjednat, znamená to, že výsledky toho jednání bude akceptovat třeba právě proto, že jsem ho vedl já?! Očem tu mluvíš jako o kazení? S touhle iniciativou přišel Garth a já, tak o co ti jde?
O mně osobně tu nejde, to máš pravdu, ale pokud se s nimi nesetká sama Vella (která mi řekla, že to mám vést osobně), pak KDO se s nima setká? Ano, třeba Garth... jenže ten řekl, že může až v neděli
Pozorovateli:
napiš mi kdo by přijel. Zkusím být maximálně vstřícný, ukončíme tyhle nesmyslný žabomyší třenice.. snad
pozorovateI
30. 06. 2007
mno jo Armande.. le ted nende vubets o Tebe.. cili ni o to s kym se ces bo neces setkat.. Ted de o to.. jak vyresit tudle zapeklitou situatsi.. takze osobni pohnutky musi stranou.
A kdyz se negdo nekomu navrhuje.. ze se chce setkat.. jako pozous.. tak tim rozhodne dava najevo.. ze chce naslouchat a neco zmenit. Dyk je to tak evidentni.. i Vella je tomu pristupna.. to je precik uzasny.. hernajs tak prestan takhlenc blbnout.. dyk to secko muzes pokazit.. :-(
pozorovateI
30. 06. 2007
ok, sejdu se s tebou osobně - jen s tebou. Přijeď na konečnou 20 a 26 Divoká Šárka v 18 hodin. Co ty na to?
setkat se chci pouze s lidmi kteří chtějí naslouchat a něco změnit... k čemuž jsem zatím u tebe (viz tvůj dopis mně v soukromé poště) trochu skeptický. Ale třeba se věci vyvinou .-)
pozorovateI
30. 06. 2007
Armandeeeee... nebud zpatecnik..:-) tohle je bajecna prilezitost.. Bit tam nigdo nikoho urco nebude.. to je precik jasny jako facka..:-) nedavej podminky zbytecny.. kde to neni treba..:-)
todle je ferovej navrh.. od wobou stran.. si myslim..
pozorovatel: už jsem s Garthem tuto možnost probíral... šlo by to, Garth se nabídl jako prostředník, s tím že by se vás poptal co vy na to, takže jak vidím buď už to udělal nebo si byl rychlejší. Ale před tím než se s někým sejdu osobně, bych s ním raději mluvil po skype např. Tam se dá udělat konferenční hovor pro devět lidí.
no slava..:-)) konecne konstruktyfni reseni..:-)
a raci at to de.. byste tam byli sici.. sak won se nakej vhodnej termin nande.. drzim palce..:-)