Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNicneříkající a Všeříkající...
04. 07. 2007
16
19
3864
Autor
střeva prvokova
zase obnovuji vzpomínky
pamatuji
jak jsme byli vrženi do víru
smilstev
odhazuji
poslední zbytky chtíče
aby mohla vzniknout nová kvalita
19 názorů
střeva prvokova
07. 11. 2009
Kdysi strašně dávno jsem vymazal vzpomínky...
abych nevěděl, že existuje město Budějovice a toto mi vše připomnělo svým optimismem
mají co říct a jsou umělecky velmi dobrá (mnohem lepší než ta moje)
na druhou stranu, trochu nesourodá jsou,...
střeva prvokova
02. 05. 2008
tak tady by mě zajímalo, co to vlasně vyjadřuješ, "co tím chtěl básník říci"
přišlo mi, že už nechceš podlejhat chtíči, aby už tvý vztahy byly kvalitnější,...ale obávám se, že jsem to nepochopil
střeva prvokova
13. 11. 2007
Nicneříkající je fajn, ale spíš jako takovej úvod.....myslel sem že to Všeříkající doplní, ale nějak se mi to vyvrcholení moc nelíbí.....poprvé u tebe trošku pochybuji....:o) ale nevadí, nemůže se mi líbit všechno...to už by bylo podezřelý :o)))
Barbar_Cohen
06. 07. 2007
chmm.. ani nevíš, jak ses trefila.. ale ono odříkání asi k ničemu konstruktivnímu nevede..
Jerry_Shit
05. 07. 2007
Evokuje mi to letní večery, když nejenom já mám otevřeno na noc okno a Vršovicemi se nesou zvuky smilstev... a já abych pak šel spát... :-)
Líbí se mi moc 'oprýskané svodidlo našeho srázu' *
Odříkaného chleba největší krajíc... sex patří k mládí - neodříkej se. Za dvacet let si budeš stýskat - kdeže se ten můj »chtíč« courá....