Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChcem ťa čítať
05. 07. 2007
13
80
2645
Autor
ivana.b
Tak mi napíš niečo
o sebe.
Chcem ťa čítať,
keď ťa už nemôžem mať
tu, vedľa seba.
Chcem čítať
do posledného písmena,
do poslednej bodky
za Tvojou strohou výpoveďou
dlhšou ako všetka matéria
zemského bytia.
Prečítam každé chvenie
tajne zapísané
medzi riadky
našej vlastnej morzeovky,
ktorú tak dokonale
neovládame.
Tak mi napíš, niečo.
80 názorů
Aha.... no neviem, akosi music box velmo nesledujem...a 2 roky dozadu nespomínam...
nepotrebujem
10. 07. 2007nepotrebujem
10. 07. 2007
...a dovre robíš, ja, teraz tu sám, bez služobníctva, ktore neodišlo, ale pošlo, povedz mi čři po tej tvej paprike? neviem, ále zkusím zaspať, zaspať...a len tie bociane mňa snad vzbudia....zajtra večerom....čo povedať? Bez služobníctva!!!)))
snáď nezabije... prepáč, ale ja viem byť aj zlá, no len k tým, čo si zaslúžia.. :)
...omluv, ivanka, mojho priatela Petríka...!)))je ešte taký malý....))))
Skafararix
07. 07. 2007
no skafarafix... honzyk opaloval mlade slovenske dievky??? a kde?? :DDDD sranda obcas musí byt... a ked je rec o lenivych komornych a nemorálnych farároch.. :DDD
Skafararix
07. 07. 2007
...áno, urobím tak...možno zožieniem dáku, čo nebude kradnuť cudzím, ale len vlastným ľuďom!!!!))))))))))))))))))))
:))))))))).... drahý, ja som už tak unavená... oči sa mi privierajú a baldachýn ma jemne šteklí na nôžke. idem spať. Ak chceš, napíš mi ešte ten list s vysvetlením.. ak nie, ráno,len čo ma komorná zobudí, venujem ti pár minút...
A vieš čo?? vyber mu z enj, co tam má, nech sa poučí, že cudzím ľuďom sa kradnúť nemá...
bodaj, bpodaj, čáry nebodaj, už ho čoskoro mám, počkaj, eště do peniaženky sa mu pozerám, či tuná dačo neukradol)))
Bodaj ho... rýchlo rýchlo... veď to malo byť naše, ako odškodné zato, že sme ju s láskou živili...
hltoš to je, hltoš, počkaj, však ja ho karabáčom po pazuche zoberiem...práve berie kuchárke z rúk strieborné prstene!!!)))))))))
ach jaj... aj on dosiel??? Nestacila mu ta cierna macka, ktoru nasiel zrazenu pred branou?? Ach aký je len pahltny.. nenasyti sa nikdy...
teraz nemozem, zmocnil sa jej farár-nekrofil, mazná ju, mazná)))))))))))))
Ach,boze na nebesiach... tak jej pomoz, rychlo rychlo...nech je jej zem lahká.. :DDDDDDDDDDDDDD
..tá starká, čo sa rozpráva s tatarákom zomiera!!!DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
coooze teraz ti, drahy, nerozumiem.. nemozes na mna tak zhurta, pozri, kolko je už hodín... pomaličky zaspáávam..
viem, viem, možno tá starká šůchara zomrie a bude tíško!!!)))))))))))))))))) avi Ska.-..ten musi vedieť všetko:))))
:DD Ale veď jej konečne pripomeň, kto je pánom... Byčík si si, drahý, kde zasa zabudol??? Koľkokrát som ti opakovala, že s chamraťou sa len takto musí??!!! A poďho za ňou, mrchou starou, lebo ťa už čakám a trpezlivosť dochádza...
....kuchárka nie a nie zaspať, Boha jeho !
zasa sa jej cez deň, ktorý prespala s palicou na kamnách, pozdávalo o tatarskom bifteke, ako ju, staruchu, naháňa a sexisticky nadáva, kokot jeden - hento toto - lobogotoš zamindrákovany!!!:))))))))))))))
Honzyk... a ešte, dik za tipánka a aj za prešukané a prekecané noci... zasmiala som sa teda a čakám na vysvetlenie prečo tak veľmi (do pošty).. :)
clapci, je vám odpustene, lebo ste tliapali tak, az som sa od smiechu pucila.. :)
...ano, draha Ivanko, ale vez, ze navstevnost Tveho zahonku, minim, jen zvysi jeho prestiz...viz vyse.
s pozdravem emeritni redaktor honzyk
Skafararix
06. 07. 2007
...ty vole, von teda moc nemluvi, ale ma na mne, jak rika, slabost...ale kdyz mu reknu, prasti, kam ma, to zasejc jo....
Ivanko, omlouvam se....ze se tu vykecavame...za odmenu ti sem napisi nejaky povedeny vtip...ano...? diky, draha:)))))
Skafararix
06. 07. 2007
..to ti poviem v naprostom privatnom súkromi....
ne, ted jsem napsal Markovi...ma adresu "board", jak jinac, posila mi nejaky "prdele" pro zasmani, esi nekde nesaskuje se svym psem...meri 210 cm, promluvi jedno slovo za hodinu, ale beda, kdyz nekdo prstikem na mou vychrtlinu ukaze...!
Nekecam: MNE ZMLOATILI TADY JEDNOU V HOSPODE, ALE BYL JSEM V PRAVU, takova vochranka, ja jim rikam ZIZALI KRKY... no a jeden mi povida: jak to tancujes? Si myslis, ze si jednicka, co? A ja: JEDNICKA JEZDI NA PETRINY, von at du ven, ja myslel, ze mi chce neco rict, ale dal mi ranu, ze udelal jsem dozadu tri premety, ale ja gymnastiku delal, i atlos, tak ze nic mi nebylo, no Markovi jsem ukazal pres sklo, kerej z tech lidi to je, jak druhej den vobedvali...a Mara povida: "DI DOMU"...a ja za tri dny potkal tpoho, co mne zmlatil, s rukou v sadre, uz popsanou " TVA MARCELA " A TAK...NERIKAL NIC...A jo, to sdou veci..DDDDDDDDDDD---Mara prej, jak mi rekli sprateleny pinglove, normalne sel, zeptal se ho na neco a zlomil mu ruku vo stul!....no maso:))))))))))))))))))))
Skafararix
06. 07. 2007
...slusny....)))..ja mam kamose, se kteryma sem skejtoval pred deseti lety tak, a ty mne zasobej takovejma picovinama, ze normalne tady uchcavam...voni ted, a to zajimavy, tydle typci s dredama...i honzyk mel, jasny, ten aby neco propas, a jak nadaval na ne pak, kreeten, tak nyni jsou vetsinou programatori, taky mi postavili tendle comp a tak...pro Smrtaka mam bakalarskou praci ...ja ti ji poslu taky, k posrani...ale kdyz tady bouchla elekrtika, a mne z disku C smazalyse ty kravoviny, kluci:" klid, to vytahneme...."-ale ja hodil normalka do svetliku, kde sou potkani, tak nechali bejt, sem do nich nechtel prudit, ale pockej, pockej, este tu bakalarskou praci...tak, na vecer, nez obejmes neco jemnyho a vonavyho...od honzIce....pritvrdime hru, ne???:)))
Skafararix
06. 07. 2007
...mas doma mejla, a, prosim, po precteni jej hned spal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Skafararix
06. 07. 2007
....uvidime, jak se budes chovat pristi ctvrtleti, rika redaktor na dlazbu vyhozeny:DDDDDDDDDDDDDD...pporadime, uvidime.... ale poslu ti teda ted takovou prdel, myslim k smichu, ze se poseres, esi neznas....pockej, pockej...
Skafararix
06. 07. 2007
hovno ses...tady ti na tvy haiku susnali, ze kdesi cosi, a bylo to sukavy jak moje babicka v sedumnacti..:)))...
ja myslim takovy to sblizeni, kdy se lidi fyzicky spojej...takovej ten pohlavni styk...DDDD-))
Skafararix
06. 07. 2007Skafararix
06. 07. 2007
...toto je naozaj, naozaj pre tento, nebudu saskovat a cesky:
ja jsem, jak jsem tu na sebe vyprasil ,se dvakrat moc a moc virtualne zamiloval...ty reakce ty vosobnosti...a ten smysl prto humor! |ja miluju, a nejvic ze vseho na svete, la pardon, prosukany a prokecany noci, kdy se valej vsude flasky, sem tam nejakej ten papirek, voni trava, nekdy houbicky..(a proto stale mne pry udrzujiho "v mladi"D hehe, to urcite)...ale chci jen povedet, ze JE MOZNE SE "PO TEXTU" DO CLOVEKA, KTERYHOS NIKDY NEVIDEL(A) zamilovat, znam ...znam, a dobre....a mozna tak je lepsi, rika se, ze sny bejvaj, ty splneny, nejvetsi bolest...ale to, co tady, este k tomu na literarnim serveru....je nekdy nadhera...a nekdy, priznam se, i trosku smiruju, kdo komu posila avi --- A MAM Z TOHO MOC VELKOU RADOST, protoze lidi, ktery sukaj, ktery maj se radi, ty neublizujou, ty ne...ty nemaj potrebu s nekym manipulovat, nekoho nekam strkat, mlatit deti po hlave...sem jednou na hristi jednu matku, kdyz hlidal jsem neter, malem utlouk kyblickem...ale jo, abch se vratil k tyhle basni:
ty mi ze srdce mluvis, ze srdce....a dekuju ti moc, nekdy pozdejc treba napisu, proc tak velmi...a uz du!!!:)))*********
smolka, neskoro.. :) Zastavim sa, ale teraz musim letiet do nemocnice... vecer...
Skafararix
06. 07. 2007Skafararix
06. 07. 2007Skafararix
06. 07. 2007mořský koník
06. 07. 2007
ivi.. já ji taky napsal majla.. ale tak daleko nebyla no.. zůstává v ČR.. :-)
jeje.... publokovatelne??? my sme sa nehrali... ja som mu pisala do zahranicia mail.. :)
ehe.. to jsme s pžítelkyní nedávno, vlastně dneska, praktikovali..
..jakože jsem se měl pokusit vypsat svoje pocity k ní..
..tak jsem to udělal, mno.. :-)
*