Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senejde
20. 07. 2007
1
27
1554
Autor
dicentra
Některým lidem nejde pomoct..
27 názorů
:DDD ty ses moje holka mila, ale teda, nekdy se do toho taky vrhas po drzce...ja pred este deseti lety to samy...a hura a hura...ale nijak mne nepoznamčnalo...jednoho dne jsem rek si, tak cau, a zhub vo 12 kilo a bylo....))
no zrovna ted sem sesstra po akci.. a neni to moc prijemny.. i kdyz
jeste je tu sooooooolidni hladinka.. kocovinu ocekavam tak za dve tri hodky:)))))))
...simte vule a pevna? Ses-li nejaka abatyse?
Ty ses sestra v akci, tak bylo a bude!:)))))
protoze je to roztrzitej cechoslovak
dik za lichotky
du koukat na wild at heart (lynch)
zjova-----mas nadherny brejle teda a vlasy....krasa...a sympatickej ten Raab teda, i neopica, jak jsem o nem cet teda...hele, propc víon se tak detintegrovane, ale pritom krasne vyjadruje..? Ja to mel tak jako malej, ale to si mysleli, ze jsem autista...)))
...akorat TODLER, ALE NČEKECAM, cxhtel jsem ti napsat, to je nejqaka telšepatie nebo co...sim, sidul, kde jsou ty fotky...?..))...a promin nesikovi:)))
...no ovsem, ale kdyz mi UK napise, ze se o mne takle bavi nekde na chalupe u La Mouette....nechapu to....asi si myslej, ze jen se navazim, ty vis, ale ja jinak neumim....
...MNE udelalo se trosku z toho zle...to je divny souslovi...............
:)
...o, diky, siodulko,....
"a to je co rict", jesitne dodsava honzyk Tvuj:))))
...hele, nevis, co to je, kdyz mi napise nekdo, ze jsem mrtvej nick?
Mne to napsal Umprdental pod ten Armanduv dopis me osobe...nejaky atentat..? Co je to za slogan, kurvadrat?:))))UK mi nevodpovedel............)))
--------------------sidonia byla zase vozrala jak sanovej pes, ani nevedela, ma draha, co pise....z toho si nic, nedelej, dicentraska:)
sidonia se trefila, tak nějak jsem to myslela - i v tom smyslu, že za to oni sami ani nemůžou, že si neumí nechat pomoct, protože se nedokážou změnit
....tva dila zvici jedne vety otrasaji timto serverem....uvedomujes si, ze rozhanis se krumpacem u samych jeho , jiz tak vetchych, zakladu?:DDDDD