Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSem tam se odvážím
25. 07. 2007
9
18
2635
Autor
darksky
Mám rád osahané knížky, pravdu ostrou jako žiletka, zelené oči, líbání na krk a pruhované košile. Sem tam se odvážím mít rád i tebe. Třeba když ti marmeláda z koblihy vyteče na nové triko a ty konečně spadneš ke mně dolů, vztekáš se a roztomile sprostě nadáváš, všechna ta eR, Ká, Č ti drnčí v krku, až je to skoro k smíchu, ale nesměju se a radši ti ho sundám, pod nějakou hloupou záminkou samozřejmě, stáhnu ti ho přes hlavu a hodím někam pryč a ty pod ním nemáš nic nic nic nic nic nic a v hlavě mám najednou taky nic nic nic a prázdno. Slova nějak vyschla už v krku a hodinky z nočního stolku v podstatě křičí. Dusno! Mezi těla, rty i ruce snaží se vklínit, ledabyle, pokus o vzduchoprázdno. Jsi jen ty, černobílá, vlnící se skoro-šachovnice, stále se opaluješ s horním dílem a já medvědí hora plná instinktů. Kdo uteče, vyhraje. Ty jsi, ale zdá se, kapitulovala už před bojem. Sem tam se odvážím mít tě i trochu rád.
18 názorů
je dobře když se "příběh" dokáže prokousat časem a vždy něco říct. máš nějaký smutno či jsi měla nějaké procitnutí? :D
Darksky......? :-) Mám dojem, že teď ji chápu (asi zase) víc, než posledně....... (Sem tam se odvážím mít tě i trochu rád.)
Že jsem sem třeba klikla, neznamená, že jsem to tu četla. .-)
Rádo se stalo.
Mě to ba. .-)
Barevný a logický obrázky.. "Sem tam se odvážím mít Tě i trochu rád."
-t-
Uf. Nestojíš o hlubší kritiku.
Líbí se mi to, *TIP* :)
Ale opálené díly se mi nelíbí. Ani horní, ani dolní.
Já jsem čtenář - mně je jedno, jak to souvisí s realitou. A ten text je prostě jen tak nahozený sled situací, což mě neba.
natasha... zadna automatika slepe placnuta na papir... a v realu jsou to co se tyce dojmu tydny sberu informaci :)
Ani se nedivím, žes to nečekal. Je to dost snadné psaní, takhle navršit dojmy za minutu.