Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePro kamaráda....
22. 05. 2001
12
0
3299
Autor
Kašika
Věnováno Albimu
Asketický? nemyslím
hLoubavý? to spíš ( to vím )
záBavný - když máš tu čest
nevInný? snad smím se plést
moudRý všemi svými slovy
bezbřEhý jak déšť nad krovy
AlbireO, kdoví... Kdo ví......?
je to pěkný, o tom že čisté dávání a braní osvobozuje, jinak od sebe nic nechceme....to ve mě evokovalo
líbí :-)
čumi
cekanka_ucekana
27. 04. 2003
Bacilek: Asi jsem to špatně napsala, omlouvám se, měla jsem spíš napsat, že jsou vražděny představy :-)))))
Tedy já nevím, cos u mě zabila... já jsem si žádné naděje nedělal :-))))))))))))))))
Ani hodná, ani milá, ani krásná, ani pracovitá, ani inteligentní, zkrátka - je to na prd, Velebnosti :-))))))))
Takže - pánové, pokud doufáte v cokoli ze shora uvedeného, vězte, že právě došlo k několikanásobné vraždě.
Zabíjím vaše naděje!!!!
:-)))))))))))))))))))
Takže - pánové, pokud doufáte v cokoli ze shora uvedeného, vězte, že právě došlo k několikanásobné vraždě.
Zabíjím vaše naděje!!!!
:-)))))))))))))))))))
JiKo, Bacil: A podle vás to není pochvala, když napíšu, že tahle se mi líbí víc?
Albi, podle mě je to jen malá náplast za to, cos jí provedl na začátku věty :-)), no ale hlavně že to vzala v dobrém, však začínám tušit, že Kašika je určitě moc hodná holka :-))
Tynic:
Vyhrát? V noci mi jde blbnutí samo, v noci si nehraju, noc je vážná :-)))!!
I falešný ( zuby ) :-)))))))))))))))
Ale jo, trefila ses... i když........ tedy nevinnný... já nevím
:-))))))))))))
:-))))))))))))
Tak, ufff, Albi, ani nevím, co za útvar jsem to vytvořila, ale už můžu konečně jít spát, hihihi ( a máš to )......
Albirea celkem znám, a tohle se mi líbí.
P. S. Albi, moc Ti přeju, žes našel takovou dobrou akrostišitelku (nebo akrostišnici?) :-))
Děkuji Ti, Kašiko. Moc se mi to líbí. I když Tě asi zklamu - básničku se stejně rozvrženým "kryptogramem" na můj nick jsem už na Písmákovi dostal. Řekl bych však, že ta Tvoje je zdařilejší.
Kashika umí! A "Bíly" Reo (Albi - biely, lat.) má opäť o čosi väčšie ego. Ja by som ho teda mal... Takto si ťa zrentgenuje a aj napriek tomu pochybnosti...
Zasněná: No já taky ne, já si to ( pšššššt !!) vycucala z prstu.
Ale - takovej názor jsem si utvořila, a většinou se dost málo pletu, takže nakonec je to pravda pravdoucí :-)
Bacilek: Šmarjá, co to je za akry?? A, Bacilku, když ho znáš, hele, že jsem se trefila? :-))
Kytí+wopi+ chytřenka+Naso+Tynic - děkuju a ♥