Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa hřbetech sta koní
24. 05. 2001
7
0
1611
Autor
brooklyn
Na hřbetech sta koní
rozešlu úsměv
do světa úsměvů,
jež z klecí vyhlíží,
na hřbetech sta koní
rozešlu úsměv
tam, kde se lásku
zabíjí na kříži,
na hřbetech sta koní
úsměv svůj rozešlu
do světa vzorců
a bezduchých
pravidel,
don Quijotte de la Mancha,
postrach všech mlýnů,
mlynáři prominou,
já vás tam
neviděl...
Omlouvam se za gramatickou chybu, ma byt na kazdem koni jeden.
A Kyti, je jich presne sto, ale mam takovou prosbicku, ty kone kdybys mi mohla vratit, ty pouzivam na rozesilani usmevu do celeho sveta.:o)
Kvetinko, tebe poslu hned 100, na kazdem koni jednoho.:o):o):o):o):o):o):o):o):o):o)
:o):o):o):o):o):o):o):o):o):o)
:o):o):o):o):o):o):o):o):o):o)
:o):o):o):o):o):o):o):o):o):o)
:o):o):o):o):o).o).o):o):o):o)
:o):o):o):o):o):o):o):o):o):o)
:o):o).o):o):o):o):o):o):o):o)
:o):o):o):o):o):o):o):o):o):o)
:o):o):o):o):o):o):o):o):o):o)
:o):o):o):o):o):o):o):o):o):o)
mlynáři prominou...já vás tam neviděl
mocmoc...a hvězdičky a vykřičníky a hlavně ti pomůžu s tím usměvem...ono...sto koní unese docela dost volnohřívého bezohlávkového usmívání...ani nevím, jestli na to stačíš sám brooklyne ...tak až nebudeš moct... pískni si na mě...
Silena, jsem nesmirne rad , ze nas je vic. Doufam , ze sestavime armadu, ale ne tu uniformni a pak mlyny se nestaci divit. :o)))
Nemáte rádi mlýny...? Já jo... i mlynáře... :o))) Ale kdybyste s nima (s těma mlýnama) nechtěli bojovat, tak se k vám přidám... ono ale vlastně takové bojování úsměvem... tak jo, hlásím se... :o)))
Ale hlavně,tady je pohromadě tolik...tolik...no jasně, tolik k o n í že se jeden nestačí rozhlížet... na hřbetech sta koní... neznám hezčí sen... a vůbec... jsem trošku... ale jenom maličko... mimo... k o n ě... hmmmm.... k o n í č c i...