Já z toho teda moc nemám. Vocenil bych nějaký záchytný body nebo tak něco. Takhle je to trochu komplikovaný na mě.
semínko: * (představovala sem si, jak to strašně rychle drmolíš... to tik a takt... je to zvláštní, ale mám z toho pocit, to je důležitý)
deckart: ty si ale nepříjemnej člověk...
Jo, a nemusí se učit tamní jazyk, stačí se naučit řeči sousedního státu.
The_M: vždycky jsem snil o zemi, kde cizinci mohou podnikat bez ohledu na platné normy, jejich děti budou moct studovat zadarmo a kde v podstatě všechno dostanou zadarmo. A pak jsem si uvědomil, že už v té zemi žiju.
Kdybych nablil do pera a poslal to do cvokhausu, tak dostanu lepší text
:)
Co konečně přestat furt na něco čekat a začít myslet vlastní hlavou?
Zkus podumat o tom, co to znamená, když je něco špatné, ok? Anebo to neřeš.
Špatné je pít studené, když vás bolí v krku nebo šlapat na zlomený kotník, ale žádná báseň nemůže být sama o sobě špatná. Kluci, myslete trochu.
Ano, ovšem třeba takový vietnamec u stánku ti taky sdělí, co potřebuje, ale velmi podivným způsobem, nelahodícím oku ani uchu. A přesto sdělil.
Subjektivní pocit. Jak ty poznáš, že je báseň dobrá? Buď se to líbí, nebo nelíbí. Většina prostě špatná je. Žádný děj, verš, rým, příběh, pocit, prostě nic, co by mě na tom zaujalo. Jenom to, jak je XY smutný. Tohle není poezie, to je trapný nevydařený pokus (ne vždycky)
Ale co se mě nelíbí, muže se líbit druhým.
uf, aspoň čtete básně. já sedim celej den u telky a přejídám se a pak ležim, nestarám se o myš, ona se nudí, dokonce ležela na zádech a vůbec jsem s bárou neprobrala tu masturbaci jak jsem chtěla a to jsem měla dopoledne odejít je mi hrozně špatně a bolí mě v krku vlastně jsem dneska ještě s nikým nemluvila, mám totiž vybitej telefon, jenom nějakýho hodně starýho pána jsem se ptala kdy končí v práci, vůbec se na mě neusmíval jako na báru ffů, nevim jak dojdu domů se všema těma věcma
Jak můžeš o nějaké básni říct, že je špatná? Poznáš to? Podle čeho? Je vůbec možné, aby něco takového, jako je báseň, bylo špatné? A máš vůbec jasno v tom, co to znamená "být špatné"?
StvN: ty mi permanentně nerozumíš. Já neříkám, že autor XY je špatný člověk. Já tvrdím, že autor XY napsal špatnou báseň. Autora XY neznám osobně, měl jsem čest pouze s jeho dílem.
drahý deckart, píšeš:
Tenhle server je pro podprůměrný autory.
nato píšeš:
já nesoudím lidi
až na to, že jsi je právě soudil.
A logických i rozumových nesmyslů píšeš více. Například směšuješ subjektivní pocit líbí/nelíbí s objektivním tvrzením dobré/špatné.
A nauč se posílat avíza.
mmm, tak se sejdem všichni, někde v přítmí
StvN - já nesoudím lidi, pouze kritickým okem posuzuji jejich díla. Já netvrdím, jak jsem již mnohokrát psal, že to dílo je špatné a tečka. Ne, já tvrdím, že podle mého názoru je to špatné. Někomu se líbí a někomu zase ne. A to, že se něco líbí mě, neznamená, že budu kolem sebe tvrdit, že je do úžasné, skvělé, jedinečné a nadprůměrné. Podle mého názoru ano, ale nikoliv z globálního hlediska. A ohledně Viewegha, to byl překlep :-)
deckart - mně se neomlouvej. Mně je to celkem jedno, ale možná by tobě nemuselo být jedno, že výjimečným lidem křivdíš. A vůbec komukoliv. Mimochodem, kdo vůbec jsi, že lidi soudíš? Proboha vždyť tvůj oblíbený autor je Viewegh a ani neumíš správně napsat jeho jméno.
Fajn, spokojenost. a to jste mě ještě neviděli tancovat. Ovládám nejrůznější druhy mámivých umění ,.. v nejrůznějších stupních pokročilosti, .. vlastně moc odvahy jsem na to nesbírala..tak se to projeví
Věřím ve vaši objektivitu a s díky se loučím
P.S. Štěpáne, nechceš někdy někam zajít?
StvN: Já v tom nic nadprůměrného nevidím. I'm so sorry :-)
deckart - opět jsi nepoznal nadprůměrnou autorku:)
Tohle už neni legrace, člověče, měl by sis někdy taky přečíst nějakou knížku.
Tohle přesně vystihuje to, co říkám. Tenhle server je pro podprůměrný autory. Výrazně podprůměrný