Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMoja cesta
26. 08. 2007
2
23
651
Autor
Elyon
Moja vôľa prestáva byť steblom trávy.
Už sa viac pod vetrom nezohne.
Splynula s horským potokom.
Stekám, prirodzene spojená s prúdom.
Mám slobodu, mám na výber.
Vymyjem si celkom novú cestu.
23 názorů
neviem... steblo je neslobodné vo vetre, potok vo svojom koryte... z blata do kaluže, taký mám z toho pocit, po obsahovej stránke...
formálne nemám čo vytknúť...
Usmáty_autor
16. 12. 2007
Stéblo se sice ohne, ale zase narovná... nestačí jen dravost, i trpělivost... tak ať ti to odhodlání vydrží :-)
Nemůžu si pomoct,ale opět mám před očima tu scénu-stéblo ohýbající se v náporu větru a následně padající kamsi do hlubiny...
(buď mám dneska takovou náladu,a nebo se ti jednoduše daří ve mně svýmy dílky vyvolávat obraz těchto scenérií:))
Ano,do jisté míry má voda na výběr kam poteče,ještě nikomu se nepovedlo jí spoutat úplně,důkazem toho jsou povodně.
kritika!kritika!kritika!
02. 09. 2007hrbol jediný
01. 09. 2007
ale tam nejde o to zeby som nechapala o co tam ide...len ze je to zvlastne napisane...
Čítať sa to dá, ak správne pochopíš o čo tam vlastne išlo. Tak to skús znova....
a vies co...teraz ma tak napadlo...ze keby si vynechala treti a stvrty riadok tak by sa to aj dalo citat:P
a vies co...teraz ma tak napadlo...ze keby si vynechala treti a stvrty riadok tak by sa to aj dalo citat:P
Musíš trochu pohnúť predstavivosťou, ja ti to nedám jasne na striebornom podnose :)
střeva prvokova
26. 08. 2007střeva prvokova
26. 08. 2007
Ale tam hovorím, že si cestu "vymyjem" to neznamená, že mám v úmysle sthávať domy a tak... veď je to len potok.
střeva prvokova
26. 08. 2007
Ak má voda dosť silný zdroj, z ktorého vyviera, tak si môže vymyť cestu kade chce. Ešte si nikdy nezažila ako odniesla domy, ľudí,...? Ako nič, išla kade chcela.