Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePAJŠTÚN
Autor
Silvinka_a_Bix
Milí Písmáci,
;o)
na Slovensku, blízko pri Bratislave (Borinka), sa nachádza zrúcanina hradu Pajštún, miesto ako stvorené pre výlety a táborenie. Preto sme sa rozhodli, že sa tam všetci (každý je vítaný) stretneme a strávime spolu pár skvelých dní.
Potrebujeme vedieť, kto by sa chcel výletu zúčastniť, aby sme mohli vybavovať ubytovanie, rezervovať miestnu krčmu :o) atď...
Akciu sme naplánovali na
AUGUST 17.-19.8.2001
Je to piatok, sobota, nedeľa (odchod je samozrejme individuálny a o presnom termíne odchodu sa môžeme dohodnúť priamo na mieste, prehľad vlakov a autobusov bude k dispozícii).
Program asi nasledovne:
piatok 10.8. (asi poobede)- príchod do Bratislavy, prehliadka zaujímavostí, pikošiek a historických krás, prípadne čajovní, krčiem, vinární, kaviarní, reštaurácií :o). Večer ubytovanie v Hosteli, za cca 120 Sk na osobu
sobota 11.8. - kto by nemohol prísť v piatok kvôli drahému ubytovaniu, môže prísť až v sobotu ráno, kedy vyrazíme na Pajštún z autobusovej stanice v Bratislave. Konkrétne miesto sa dohovorí. Na Pajštún sa ide najskôr autobusom a potom pešky. Navštívime i krásnu dedinku - MARIANKA, ktorá je i pútnickým miestom. Je malá, malebná a nabitá úžasnou atmosférou a rozhodne stojí za pozretie. Tam asi navštívime i miestnu krčmu :o), kde sa najeme, alebo len občerstvíme. Potom sa vydáme na Pajštún, kde sa utáboríme a večer si môžeme poopekať rôzne dobroty :o). Problém je, že všetko, čo chcete jesť/piť si je nutné nakúpiť vopred, buď v Bratislave, alebo sa zastavíme v Záhorskej Bystrici (cestou do Marianky), pretože na Pajštúne už nič nie je. Budeme tam odkázaní na spacáky a vlastné zásoby. (A kúzla, ktorými odplašíme dážď, keby sa opovážil prísť :o) ) Počítajte aj s nehygienou, pretože v okolí zrúcaniny nie je žiadne jazero, čo je asi jediná nevýhoda.
nedeľa 12.8. - odchod do Bratislavy kto ako bude potrebovať a potom domov.
Už sa všetci veľmi tešíme. Dajte nám vedieť.
S&B&M&N&N&M :o)))))
Silvinka_a_Bix
09. 06. 2001Silvinka_a_Bix
04. 06. 2001Papí, jsi třída, já zkoušela přehnout monitor, a proto mi to nešlo přeložit, tohle mě nenapadlo... ale asi to nepůjde ani tak...:o(
Moravo, děkuju, zahřálo mě :o)
Ach jo, tejsk tejsk....
bis vierundzwanzigste mit Pferdchen in Liberetz.... no a je to .. :-)
takže je to přeložený a jedeš na Pajštůn, né? :-))
vypadávání péří, čmelíkům a nedměrnému žvanění...... éééé .. ajo
zase jsem to popletl..... nojo, my papoušci všechno domotáme..... :-)
Falčíííí ... místečko v Trůdynce se na Tebe tetelí ... :-)
Silvinka_a_Bix
30. 05. 2001Silvinka_a_Bix
29. 05. 2001dyť jsem dával dvakrát dopředu vědět, že 29.7.-12.8.
plánuju Písmácký camp !!!!
už mám rozepsanou upoutávku... :-(
a pak ještě upozornění pod -písmácká voda- nebo tak nějak
a několikráte v kritikách a na pokecu :-(