Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdo je/bude novým majitelem Písmáku?
10. 09. 2007
1
40
5340
Autor
Zvrhlík
Ví to někdo?
40 názorů
Miroslawek
01. 10. 2007Miroslawek
01. 10. 2007
Jo, jo, už jsme to probrali a já si nasypal popel na hlavu a stáhl se se svěšeným ocasem do kouta :)
Zlý_wětry_vod_řeky
25. 09. 2007
No to jo, nerad bych se u mě dočkal nečekané a velmi rozlobené návštěvy :). Ach jo, ten fotbal...
pozorovateI
10. 09. 2007
Ha, první, kdo odhalil můj poťouchlý žertík.
No dobře, byl to překlep, momentální odplutí smyslů někam k jedinému pravému Baníku.
Na druhou stranu, vědět v té chvíli, že píšu blbost, jíž jsem si nyní vědom, asi bych ji napsal znova stejně tak :)
Miroslawek
10. 09. 2007pozorovateI
10. 09. 2007pozorovateI
10. 09. 2007pozorovateI
10. 09. 2007Nežádoucí2
10. 09. 2007
Pišto, cha chá, bojíš se relevantně
jakmile to dostane krištůfek robin, tak dostaneš medvídkem pů tak po palici, že Ti ani Nežádoucí už nepomůže :-))
ti hore nězapomínajů ...
Pišto, chrouste, tak to jistě nebude. Vsadím na to Fišerovic tužku.
(ve středu se o ni přihlas)
změna majitele je že se majitel změní :)))) Není řečeno v jakém smyslu :)) třeba novej účes nebo tak:-)
Nežádoucí2
10. 09. 2007
já mám štígro, že když sem jednou za čas vlezu a ono se něco pěkného děje. tohle je pravděpodobně velmi dobře, že to vella někomu střelila... sláva velle!
on se ten majitel vybarví. horší to bejt nemůže ani omylem.
Bude to Vella? Bude to Armand? Bude to fotbalový tým FC Sparta Praha? Nebo někdo úplně jiný? Dozvíte se za několik okamžiků...
Tak jsem chtěl poslat avízo. A napsalo mi to toto:
INSERT INTO avizo(from_user_id,to_user_id,dilo_id,kritika_id) VALUES(25611,808,257887,0)
Tak se to odeslalo nebo ne? Snad jo.
Vella by to vědět mohla. A proto ji prosím, aby nám to řekla. Jestli to ovšem není tajné.
avi Velle
Předem děkuji za odpověď.
PS: Doplňující otázka: Má dotyčná osoba zde svůj nick (jaký?) nebo je to někdo úplně nový, mezi Písmáky neznámý?