Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seEpitaf
29. 05. 2001
2
0
1987
Autor
BadAngel
Na polouku mezi ploty
stojí malý domeček
u domečku někde v hlíně
bude stát i hrobeček
včera večer zemřel potkan
ten, co jsem ho měl tak rád
že jsem každý den ho z lásky
chtěl sedumkrát zakuchat
zemřel smrtí přirozenou
ta potvora pitomá
utekl mi večer z pilin
teď ho kočka v břiše má
Na palouku mezi ploty
stojí malý hrobeček
v tom hrobečku v břiše kočky
leží můj potkaneček...
prva sloha je dokonala... a potkany su POTKANY!!!!!!!!!
Pekne sa staraj o hrobecek...
Verita: citlivko! :) pořád lepší než kdybych tu sbírku měl psát já... :))) ostatně potkanům u nás doma teď moc nezávidim, sestřička s nima zkouší bungee jumping na vocase ;-))
Děkuji za nabídku, potkany mi teď nabízí kdekdo. Možná zkus někoho, kdo chová hady :)))
BA.: kruťáku! :) ještě potom budu muset napsat celou sbírku epitafů... :)))
Zasněná: v koččiný smrti má prsty bratranec. Couval z garáže a ... škoda jí...
Ta poslední sloka mi nějak časově nesedí s prologem?
Věčnou slávu Tvému potkanovi i sousedovic kočce.
Potkany sa tešia aj mojej obľube, ak budeš mať chuť, prečítaj si Kanálovú...
Taky znam lidi co maj doma takovýhle potvory ... u babi na dvore jich beha plno a vsichni pak chudaci museji umrit prirozenou srti (tata je strili), hrobecky jim nestavime a kocky, ty se jich boji :)
Jestlis ho mel rad, tak sorry ...