Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTak
17. 09. 2007
0
20
261
Autor
CrawlingChaos
Mozem vas jebat.
20 názorů
CrawlingChaos
21. 09. 2007
Žes to pro pár blbejch poznámek celý zrušil..- já bych řekla jak s kterejma Písmákama....
A až přijde to nový vedení a trochu se uklidní situace, zkusila bych to znova.
Mně se to třeba líbilo- dal sis s tím určitě práci- jenže jsem k tomu neměla moc co říct, když tomu nerozumím..
CrawlingChaos
21. 09. 2007
Do háje! Pročs to smazal?? Sakra, dal sis s tím práci, ne?? A než přijde někdo, kdo to ocení a porozumí tomu (já oceňuju tu práci, co sis s tím dal, ale vůbec moc nevím, čeho se to konkrétně týkalo..), tak to kvůi pár hloupejm kecům dáš pryč.
Jakube................
CrawlingChaos
17. 09. 2007
CrawlingChaos - jsou tu lidi, které to zajímá. Nad plebs se musíš povznést. Může tě těšit, že to zajímá ty inteligentní. Takováto gesta jsou k ničemu.
m_r_girl - a ty jsi alternick čí?
jediné zneužití cs scriptu co mělo (aspoň pro postiženého) "žalovatelné následky na egu":) tady, přestože se pro tvou věc tak zapálil:), provedl jak známo dero, a to lyrykovi a jeho alternicku vládce_hoven. škody hrozí opravdu nepatrné na to , pracně tu zřizovat policejní server. písmák má jistě větší témata k rekonstrukci než právě tohle;)