Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seThe Ecstasy Of Saint Therese
10. 10. 2007
16
37
6449
Autor
Miroslawek
|
37 názorů
Radovan Jiří Voříšek
12. 11. 2017jo jo, je to profi v každém směru i záměru a příměru
na mou věru
Radovan Jiří Voříšek
18. 08. 2017kát se není droga zapomnění
kát se, to je vsoucítění
... a už to nedělat
meralda s.
22. 01. 2014
Viděl jsem na ČT dokument o této soše a jejím autorovi, kde ukazovali, jak se vymyká (vymykají) své současnosti, jak vlastně ani nejde o božskou extázi, ale poctivý ženský (božský) orgasmus (všimni si kam míří šíp toho poťouchlého amorka, ano, do klína!).
A stejně se tahle báseň vymyká mnohému, co jsem poslední dobou četl, až se mi zatajil dech... ;)
Ingastatlatla
30. 10. 2007Miroslawek
29. 10. 2007Ingastatlatla
29. 10. 2007Miroslawek
29. 10. 2007Ingastatlatla
29. 10. 2007Miroslawek
29. 10. 2007Ingastatlatla
29. 10. 2007
Tip; rvu se sice s básní i grafikou, ale připomíná mi to disputace se známým klavírním vyšším teoretikem, konkrétně
o LvB: "Oni mu jeho současníci vytýkali mnohé:expresi, novátorství, nedej bože nesprávnou sémantiku či interpretaci vlastního díla.Výtky nemalé však bezpředmětné, protože nebylo nikoho, kdo by jeho klavírní koncerty zahrál, natož lépe!"
ahoj
bylas u vytržení mého já
když dohořelo do setmělosti
protékáš mezi prsty
ještě a už není čas
...doutnat...
tak tyhle části mi zní lidsky....zbytek jsi ty...tak to vidím já:-)
tzv. "tajnosnubné" veršotepectví podepřené berlí v podobě doprovodného patetického fota. Vypadá to na poněkud "přearanžovaný" kýč. Jinak souhlas s panem Fouckaultem...
Zdraví M.
je to citlivě technicky sestavené, ale na můj vkus moc teatrální a "třpytivé", formálně stará škola, skoro láká srovnání "nasládlosti" a "artistní" křečovitosti barokní plastiky a bizardní "chtěnosti" textu..
trochu přirozenosti do toho textu :-)
v pátek ... ?, to sou nusle, byl sem tam na bowlingu v továrně, znám
:-)
Norsko, je kouzelné pozorovat, jakou klukovsky-rozkošnou radost máš z navrácení svých nicků :o). Myslím, že by se to nemělo přejít jen tak, ale pořádně oslavit. Navrhuji restauraci U malířů.
Marcela.K.
10. 10. 2007
tož tu komsomolku, tu bych ještě rozdejchal...ale ty protu-berance...
mám pocit, že to děláš záměrně, abys čtenáře mírným nasráním přinutil přemejšlet :-)