Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senaše babička je veselá kopa
31. 05. 2001
15
0
3455
Autor
hermit
. . .
naše babička je veselá kopa
když svítí sluníčko
běduje
když prší nebo fouká vítr
běduje
když se dívá na zprávy
naříká
když nemá svýho pejska v zorným poli
je zoufalá
leze mi na nervy
babička
mám ji rád
sbírá mrtvý myšky a skládá je na parapet
jako sardinky
usmívá se na ně
modrý žížaly hází slepicím
"aby se ohřály ve volátku"
karmínovej Kristus ve vitráži u Ignáce
ji má taky rád
a jistě ji vezme k sobě
NÁDHERA! ! ! Úsmevno - smutné. Nevyhnutné. (Našiel som tam aj svoju babičku.)
Samohyb: jak tě to napadlo??? :-))))
nenene...musíme tam všichni... ale to je o tom, že až to bude, tak babička jistě poletí na křídlech tam někam nahoru do oblak..snad jako každá babička.... ;-)
ty chceš,aby tvá babička umřela ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
dvakrat vic nez lidi, tedy i babicek??? z cehoz vyvozuji, ze pocet babicek nekolikanasobne presahuje pocet obyvatel teto planety....
:-)))))
Katka: no je stejně nepochopitelné jako některé paradoxy v kosmu .. nebo třeba teorie relativity :-))
babiček je na světě dvakrát víc než lidí, každý totiž má nebo měl dvě babičky ...
Ostrovidka
31. 05. 2001
hermite!!!!! Ty kluku jeden!!!!!!!!!! :)))))))
Lezeš mi na nervy (jak seš nezničitelnej! ;-)))
Ale mám tě ráda!
babi :)))
Lezeš mi na nervy (jak seš nezničitelnej! ;-)))
Ale mám tě ráda!
babi :)))
vymakane!!!!***Keby babicky neboli babickami, nemohli by sme ich mat radi, co uz bolo povedane, ale nevadi, chcela som tiez:o)))Vystihol si crty typickej starej mamy a naramne sa mi to pacilo...vtipne, milujuce,co dodat ?? Druha polovica*****Celkovo***
Tak na první pohled mi zaujalo to veliký písmo...to aby na to babičky taky viděli? :o) Jo, je to dobrý, tipnu si i já.
ostro: :-))) skvělý, dík!!!
...a všem taky děkuju ...a babičce děkuju minimálně za to, že se jí narodil můj otec... :-))
Monty_Python
31. 05. 2001Posílám tipík pro všechny babičky (a té mojí pošlu Geriavit Pharmaton, páč jí dělá dobře)...:)))