Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semoje interCITY
20. 10. 2007
5
22
1812
Autor
maksym
ranné kávy
vracajúce ma do rea(u)lity
zanechávajú na dne SóS
posledný vý(krík) púšte
blížiac sa do záverečnej stan(ice)..
kde ma zas len teplá káva zohreje
22 názorů
..slovo stan(ice) potrebovalo väčší priestor..nechcel som konkrétnejšie upresňovať symbol chladu, zastavenia, beznádeje..
ako keby si to pri tom hraní zabudol dokončiť... v predposlednom riadku máš prechodník, za ním sa mi ešte pýta, že ČO SA blížiac sa do tej stanice STALO...
niečo podobné urobil Beckett vo svojom Čakaní na Godota, konkrétne v pôvodnom názve, ktorý znie En attendant Godot... = Čakajúc na Godota... ale on tým vlastne vyjadril tú absurditu už názve... že sa vlastne nič nestalo... čo si tým vyjadril Ty?
náhodou... básnička je kouzelná aj bez egypťanů... (dyž je to ten brácha teda :o) šak zkus ty něco o kávě a egyptských vynálezcích ;o)
aj celkom srandovna basnicka:)
len ja by som tam asi dal este daco o totych egyptanoch co vymysleli kavu, ked sa tam uz spominal pust :)
asi si ťa neobjímem :))
napísal som ti krátke verše, sú iba pre teba... ľahké bytie
jé, ale todle je bezva! já zkusím najít jinou podobnou esi si vzpomenu kde byla a pošlu ti avi :o)