Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDnes a denně
29. 10. 2007
18
24
3747
Autor
IVO
Zas letí po obloze
bílý klín labutí.
Mlčíme v krytém voze
v klubíčku svinuti.
Labutí písní léta
jsou jitra jasnozřivá.
Zazněla prázdná věta,,
oheň v nás dohořívá.
24 názorů
Odnáším si z ní silné dojmy a zároveň klid. Tip* (k názorům výše-mně se líbí báseň úplně celá, prosím nechat tak, jak je)
Krásné, zejména první sloka. Ta zpívá, zvoní, je jako z křišťálu. T****************
Díky všem za návštěvu, plusové i minusové body. Původně bylo na konci cosi o lásce,moc se to nelíbilo nejen mně a tak jsem se opravil za cenu disrytmie. Ďábla Belzebubem vymítati nelze, ať žije tato třetí (snad konečná) verze.
MorriconeTheGod
30. 10. 2007
Když je člověk dostatečně blízko slyší zvláštní svist vyluzovaný konci křídel - ničemu nepodobný. Vibrace vznikající letem velikého ptáka... Let labutí je ladný a důstojný jako labutě samy. Kdo jednou viděl tento obraz, jednou slyšel ten svist - nezapomene.
Trochu tu v konci ručí malá dysrytmie... ale jako celek se mi velmi líbí...
no mi ten konec taky nesedí. Rytmicky tam přečnívá. Ta první sloka je dobrá, tak za tu tě patřičně ocením :)
souhlas. zaplakej pro druhou a zamávej jí šátečkem. jestli jí tedy nevěříš na 99,99% :)