Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTelevize
Autor
Lord_Beliahl
Drtivá většina lidí kouká na televizi. Většina lidí kouká často na televizi. Hodně lidí tráví před obrazovkou několik hodin denně. Nemálo lidí dokonce zapíná televizi z pouhého zvyku, bez očekávání konkrétního pořadu. V televizi běží často filmy, seriály či cokoli jiného, kde umírají lidé, většinou rukou dalších lidí. Vlastně každý den zařovu v televizi kvanta lidí různou úrovní brutality. (Nechci se nějak vyvyšovat - já sice na televizi skoro nekoukám, ale přiznávám, že umírají-li na obrazovce lidé, bývá to jeden z mála důvodů, abych ji i já zapl [ostatně na umírající lidi jsem schopen i zajít do kina]). Pohleďme nyní na člověka jen jako na příslušníka nějakého živočišného druhu: Příslušníci jistého živočišného druhu sledují (a to v masovém měřítku) prostřednictvím nějakého zařízení, jak (v masovém měřítku) umírají, či jsou masakrování příslušníci téhož živočišného druhu. Většina lidí většinu svých aktivit vykonává na základě jisté osobní potřeby, za účelem uspokojení této potřeby. Lidé tedy, jako živočišný druh, mají potřebu sledovat, jak příslušníci téhož živočišného druhu hynou (v masovém měřítku samozřejmě). A já se ptám, mají tuto potřebu třeba veverky? Myslíte, že kdyby měli třeba medvídci pandové tu možnost, také by sledovali kvanta dalších medvídků pandů jak zdechávaj, jak jsou vyvražďováni? Měly by tu potřebu? Dělali by to? Čekovali by lenochodové a surikaty hafo dalších lenochodů a surikat jak se hromadně bodaj do žaludků a jak jim střeva tečou po asfaltu?
Lidi jsou strašně divný živočišný druh. Určený k totální anihilaci...Vlastními prostředky, nebo rukou boží. Až nastane apokalypsa, koupim si popcorn. A zapnu si TV...