Hanka, to by som sa musela vedeť nehambiť :)
to je parada:))
Este viac by to bolo paradne, keby si ho oslovila...vzdy mas dve moznosti, sance su 50/50:)
Mam mlade kamosky a kamosov, mohli by mi byt detmi, rozumieme si, vobec nezalezi na veku, aby ste si mali co povedat a mohlo Vam byt spolu fajn:)
Agnesko, není zač. Stojí mi za to!!!! Máš opravdu krásné verše.
Agnesko, promiň, poslala jsem něco, co patřilo někomu jinému. Ale, totéž bych napsala i tobě.
Janinko, já nemám vůbec žádnou inspiraci. Horko mě úplně zabíjí :-)) A také, nic nového se mi neděje a vzpomínky jsou jen na samé zlé věci a těch tu mám víc než dost. TAk si počti ... Díky za zájem a komentář.
pakný odkaz na konci, ale ja by som predsa skusila otvoriť usta a ...
Moc děkuji. Těch není nikdy dost :-))
V samotě člověka je každý vítán.
Tak tady jednu spřízněnou duši máš.
to sis ovšem našla básničku, pokud se to tak dá vůbec nazvat, když jsem začínala a vůbec jsem netušila, že tu zůstanu tak dlouho a že tu najdu spoustu přátel. Moc mi to pomohlo.
to je fakt. Duše ještě mladá, tělo ovšem chátrá a to dosti slušně. Ale, co s tím? Se starými povídat, to mě moc nebaví, mladé k sobě zvát, to už se nepatří a tak se vykecávám aspoň na "Písmáku" a hledám spřízněné duše :-))
Chválím tě za tvou mladou duši, jen o tu se hraje a to vždy.
renegátko - děkuji. Myslím, že tolik chvály si to ani nezaslouží.
Jé, ty jsi snílek a to vyznání je pěkné.Taky nežiješ jen jeden život a tvůj paralelní se mi líbí velmi.
Občas to říkám, někdo to poruším, ale v tomto případě jsem si naprosto jista :o))
někdy je lepší, když sny zůstanou jenom sny... ale ta upřímnost si ocenění zaslouží */
Díky za podporu, víš, já jiná slova ani nehledám, píšu to tak,jak to cítím, a chci, aby se to trochu rýmovalo, možná to dnes není v módě, ale kdysi to tak bývalo. To víš, stařka už toho moc nového nevymyslí, ale je fakt, že je to tak, že jsem řekla, co jsem na srdci měla a momentálně cítila. Vzdávat se nehodlám, možná ještě na "Písmáku" otrávím hodně lidí, ale snad mi odpustí, je to moje jediná radost, to psaní nesmyslů. Ještě jednou díky.
Mě se líbí ta spodní oddělená část na konci***za tu si tipnu. Určitě by se dala ještě upravit:) ony jsou tam vidět moc ty podobná slova, jako lásky, hlásky, pásky a větu světu věku. Ale řekla si co jsi měla na srdci:) Vím, že se nevzdáš, to se mi líbí. *