Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHolka s kočičíma očima - Úvod
Autor
Vlček
Úvod
Ahojky lidišky…..Jsem normální 13tiletá holka s praštěnou povahou.Blonďatý vlasy po pás ze zelenýma očima.Mám mamku,taťku a taťku,opici(bráchu),psa a křečka.Jinak se jmenuji Terka Přikrylová.Chodím do 7.výběrové třídě na sport….
Mamka Lucie Hurtová
Věk:33let
Práce:Kosmetička
Životopis:Až moc tvrdohlavá,nervák no a puntičkářka na pořádek a školu.Na svůj věk nevypadá,vypadá mladší.Blondýnka s vlasy po ramena.Melír červený a krásný modrounký očička.
Taťka Lukáš Přikryl
Věk:35let
Práce:Hlasatel
Životopis:Miluje svou práci a umí ji výborně .Rozvedl se z mou mamkou,když mě byl 1 rok.Je to nervák,ale dobré povahy.Jezdím za ním skoro každý víkend.Má černý kudrnatý vlasy.Hnědý oči.
Taťka Petr Hurt
Věk:32let
Práce:Stolař
Životopis:S mamkou se potkal hned po dvou měsících mamčinýho rozvedení.Po 5ti letech se mi narodil bráška.S taťkou se dost často hádáme,protože se nedokážeme dohodnout.Já jsem puberťák z mnoha blbosti a drzosti v hlavě,zatímco taťka chce,abych poslouchala na slovo.Ostříhaný hnědý vlasy na ježka.Hnědý oči.
Brácha Tomáš Hurt
Věk:8let
Práce:ZŠ,2.třída
Životopis:Když se narodil bylo mi 6let.Coby malá jsem si s ním hrávala,až teď je to pěkný kvítko a největší šašek a raubíř třídy.Někdy je hrůza vydržet s ním pod jednou střechou….Trošku machýrek a na to,že je druhák,tak je dost vyspělý.Je to srdíčko všech holek druhaček a prvňaček.Učí se dobře a jde mu to.Blonďáček s modrýma očičkama.
Pes Betinka
Věk:10let
Práce:Uprosit se :D
Životopis:Je o tři roky mladší než já,takže logicky se narodila o 3tři roky pozdějc.Byla to největší uličnice z vrhu štěňat ze kterých jsme vybírali.Na to,že má 10let,tak je až moooc čilá,ale radši leží někde na gauči nebo v posteli.Nejlépe na něčem měkkém.Miluje piškoty a všechno jídlo.Černý kříženec jezevčíka.