Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePláč pro nikoho
Výběr: Petr_Pan
10. 06. 2001
7
0
3301
Autor
Nens
Mám se fajn
(jen tak na oko)
směju se
(jen tak na oko)
slzy mi tečou
jen tak z očí
brečim proto
že se svět točí
že lidi jsou zlí a nemaj se rádi
to je to co mi na světě vadí...
slzy mi tečou
jen tak z očí
.. je to skvělá & milá & příjemná záležitost .. pořád :-)
Leenai> Ale - to je na tom přeci to krásný - autorka nedefinuje sebe, ale pocit nás všech - to obdivuju, protože třeba já bych to určitě nedokázal...
:-)
eh... tak tohle je až moc všeobecná pravda, kterou by tu mohl napsat kdokoli. Příliš v tom sebe nedefinuješ.
kouzelná_květinka
12. 08. 2004
kouzelná_květinka> Kritik přede mnou to četl s odstupem jednoho roku od napsání, já poprvý s odstupem jednoho roku po něm a teď s odstupem dalšího a pořád se mi to zdá úžasný :-))
Jsem rád, že nejen mě :-)
A když to čtu pořád a pořád, je to jedna z nejjedinečnějších věcí na tohle ohrané téma - přidávám V (kdokoliv jakékoliv námitky pls formou zpráv)
kouzelná_květinka
12. 08. 2004
kouzelná_květinka> Kdepak - tohle potěší - rozhodně nevadí :-))
Měl jsem na mysli některé oteravné redaktory, kteří občas vrtí hlavami nad mými Véčky...:-)
Neoprávněně *
kouzelná_květinka
12. 08. 2004
Petr_Pan: No jo, vidíš to :-)
Snad bych eště mohla připsat, že mi na světě vadí mnohem víc věcí...
Ale určitě stálo za to si to přečíst eště jednou...
sk8ergirl> Třeba že se to skvěle čte a je to nekonečně upřímný a že by se to hodilo do klubíku do "Neplač a usměj se" :-))
A klidně i něco víc :-)
Je to dokonalý - jestli něco tavýho existuje a myslím, že nadešlá debata to jen a jen potvrzuje ! :) TIP
Štalingrad
03. 02. 2002
soucitim. Nekdy mas proste jen chut brecet, jen tak, bez duvodu.
To se pak generalizace hodi. :-)
Nensinko, lidi nejsou zli (vsichni) a umi mit radi, ale ty to mozna nevidis, protoze jsi mimo dosah jejich lasky. A mozna nejsi. Prece te ma nekdo rad, nemylim li se?
A usmev :o)
Konstantinidisová: Huh...rád slyším, že jsi světlá vyjímka...jako já:-)))
Jenomže se koukej co lidé provádějí..sami se sebou s touhle krásnou planetkou...Ty sama třeba žiješ vzorným životem, ale když naše vláda, například, dá příkaz k vykácení všech stromů na našem území..můžeš za to taky neb jsi ji zvolila...no to je hodně debilní příklad, ale chápeš co tím chci říct??
Konstantinidisová
16. 06. 2001Konstantinidisová
16. 06. 2001Konstantinidisová
16. 06. 2001
mě toho vadí mnohem vícero, ale tohle mě taky štve....samá nenávist a zloba!!!
jo jo tak to bohužel vždycky bylo a vždycky bude...lidi jsou svině a vždycky byli...:-(((((