Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBosou nohou v lese Víl...
11. 06. 2001
1
0
1607
Autor
SimontheScimitar
Šeptej ! Hlasitìji !
Jen šeptej a nekøiè
rozhlédni se
co vidíš ?
Vidím stromy
a ptáky...
Nic víc ?
Nic víc...
Pak jsi slepý !
Což nevidíš ten život ?
Všude proudí bystøiny
jablka se koulí tu a
onde...
Nic nevidím
nic neslyším
nic necítím...
Jsi hlupák,který
nechce
vidìt
slyšet
cítit
Možná
NE !!!
Ne možná
øekni sám sobì
jsem èi nejsem ?
Nejsem...
Jsem
Ano
Ne
Nevím...
Pak musíš jít
Chop se otìží
chlapèe
les Víl nám kyne
rej svìtlušek
kvílení hejkalù
bosé nohy
v trávì...
cup_of_tea
03. 12. 2001
me se to libi, je to zvlastni. jen bych to rada videla pravou cestinou a ne s temito divnymi klikyhaky.:o)))
Sklebounko, dneska jsem jednoho Greenpeacáka potkala :)) A mel mnohem mizernejsi letaky.
Ale souhlas, Simi, snad poprve budu nesouhlasit, Sklebka ma pravdu asi ve vsem, nemelo by cenu to opakovat.
Radeji povidky :)
ps: neco udelej s tou cestinou, je to des :) ale tentokrat za to nemuzes, to bude pocitacem.. ze bych Ti ho priste malinko vykuchala? :))
.. mě se to líbí .. ikdyž to klapy klap mi tam nesedí ... ale to předtím je zajímavý .. starý mysterický ... jak prology k jedné z verzí Robina Hooda:-) .. tip!
ja taky nevim... nektere casti mi prijdou dobre, nektere zase strasne "preumelkovane". takovym ti m strasne patetickym stylem... celkove mi to pripomina propagacni letak green peace s fantasy nametem...
(uvedu priklad): co tam dela "anobrz"? a bystriny a jablicka... n, ne, to fakt ne. I kdyz chapu, jak to melo byt mysleno (nebo aspon doufam), tohle neni pro me... jsou i lepsi zpusoby, jak to popsat.
promin, ale tohle ne. Drz se povidek (ty jsou dobry! :))