Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCo je psáno, to je dáno. Platí ještě toto přísloví? Tedy v přeneseném smyslu.
29. 12. 2007
0
12
1203
Autor
Kocour22
V časopise Týden se oběvil článek popisujíci, jakým způsobem Němci natáčí dokumety o životě Romů v ČR. Tento dokument byl odvysílán na programu ZDR. Dokument začíná " objektivním " znázorněním Prahy. Záběry na bezdomovce na Národní třídě, narkomany na Hlavním nádraží, pečlivý výběr těch nejzašlejších domů. Pak záběry na skinheadskou demonstraci, zatímco nějaký Rom mluví o těžkém životě Romů v ČR. Takto vypadá " objektivní " reportáž... Má smysl dívat se na takové dokumenty? Číst noviny? Jaký je rozdíl mezi svobodou projevu a nesvobodou lhát?
12 názorů
Muj profesor fysiky cetl Danikena a velice se mu to libilo, ale protoze je clovek zvidavy, delal si propocty a mj. zjistil, ze podle Danikena by hustota materialu v pyramide mela byt 12000 kg.m^-3. Coz je samozrejme nesmysl, ve skutecnosti ma asi 2500 kg.m^-3. Nacez k tomu napsal:
"Tohle povídání nebylo napsáno ani tak proto, abych ukázal, že Dänikenovi (a s ním Součkovi) není možné věřit. A už vůbec nechci tvrdit, že stavba pyramidy byla akcí na jedno odpoledne. Mým záměrem bylo ukázat, že ke každé knize (a vlastně ke každé informaci) je třeba přistupovat skepticky a zvlášť u knih tohoto druhu může každý středoškolák snadno najít případné nesrovnalosti."
Samozrejme co se tyce novinovych zprav atp. je dost tezsi overit si jejich pravdivost, ale i tak plati, ze kdyz se nekde neco doctu, nezacnu to hned brat jako danou vec a natoz na tom nebudu zakladat. Chce to asi pockat na overeni z jineho zdroje (ve kterem samozrejme nesmi byt napsano "podle zdroje 1...").
Umprdentální_Kandelábrdelismus
30. 12. 2007Umprdentální_Kandelábrdelismus
30. 12. 2007
taká je doba môj zlatý. môžeš rozlišovať a analyzovať koľko chceš, odpoveď je, že žiadna odpoveď nie je.všetci sme v rovnakých sračkách, ale niekto si to na rozdiel od nás vie poriadne užiť.
pozorovatel
29. 12. 2007
Kdo má zdravý rozum a dívá se, ví svoje. A žádná reportáž nemůže změnit jeho mínění o situci lidí. Všichni ví všechno a nikdo neví nic. Buď se podvolíme jiným názorům, nebo máme vlastní. To tady bude vždycky.
Pišta_Hufnágl
29. 12. 2007
Co naděláš. Snad jen svoje děti abys vychoval tak, aby si uměly udělat svůj názor.