Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHlboko v noci, vtedy
15. 06. 2001
12
0
2502
Autor
Naso
Sny sa stretajú nad našimi hlavami
nad bielymi vankúšmi
nehmotne krúžia
ako supy nad budúcou obeťou
vymieňajú si skúsenosti
popíjajú, klebetia
f
ajčia ten smrad a pľujú na dlážku našich čielUž viem
že ma chceš zavraždiť
tu hlboko v srdci
V noci sa mi prisnila tvoja
t
úžbačierna ako havran
- Krá, - kričala - ale ja toľko lásky nepotrebujem!
Chcem len normálne žiť
bez výčitiek, že nevraciam tvoj obdiv
bezhlavo zhorieť v inom vzťahu...
Hlboko v noci, áno práve vtedy, sa naša láska skončila
eeeee!!!! Nemusíš dávať všetko, daj to pokojne po kúskoch. :o))) MTR! (A niečo si nechaj i pre seba ;o) )
Sestrička Silví: Ticho závidím, ja už sa totiž bojím komukoľvek dať "všetko"...lebo to bude nakoniec bolieť...hm ?
Matyjustin
19. 06. 2001
Naso, ty ma prinútiš mlčať.... Je to skvelé, má to atmosféru, ale ja na ten smútok u teba nie som zvyknutá. Dúfam, že si nebudem musieť zvykať !!! :o)))
Aj tak tipnem.
Bixi: To je pravda, určite. Bixí, ver Azimu, láska nemôže skončiť, môže síce ľudí dostať na opačné strany vesmíru, ale akonáhle raz stretneš niekoho, na kom Ti zostane všetok obdiv, úcta a teplo z hrude, už si ho zo srdiečka nepustíš. (Porozprávam :o))) )
Ale Láska přece nemůže skončit.. pokud je to Láska.. :-)) Aspoň myslím.. ;-)))
krásne, chcela bych vedieť rovnako dobre po slovensky, ten jazyk je taký hlaďúčky.....