Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDivoký
25. 01. 2008
9
22
2779
Autor
Houmeles
Tančící mladík
rozepnutým kabátem
peskuje hosty
22 názorů
StvN, máš pravdu. "Zametání" je asociací až příliš zjevnou. Pokusil jsem se o lepší verzi.
jorel, i tobě posílám avi jako mému fandovi.
tahle je první houmlesácká, která se mi nelíbí. ale postřeh i forma vpořádku
Ša-gej nikdy netančila v rozevlátých šatech? Ani před svým zákazníkem z řad bohatých Japonců? :-). Díky všem, kteří to zažili, ten vír radosti. Ve kterém býváme sami a okolo sedící štamgasti se tváří, jako že je to nezajímá. Popíjejí svůj drink, hlavy skloněné, a co chvíli je přežehná rozepnutý kabátec takového blázna. Kontrast pohybu a ustrnulosti. Radosti a chmur.
...TO JE VO MNE, JAK JSEM VOD OCHRANKY, AC NE JAKO MLADIK TEDA, DOSTAL PO drzce vod ochranky v Akraci, nyni miste zasranym, kdysi dobrym.......a na otazku proc, jsem se tam pochipitelne vratil, bylo: protozer tak divne tancujes...sileny...
-**
a já zase:
diskotéka ... zhruba léta sedmdesátá .. Black Sabbath, Deep Purple, Led Zeppelin..
jo :-)
Mě to tedy evokovalo člověka, který zametá Na Příkopech - rozepnutý kabát, protože jak známo se při práci zahřívá :-)
Paulart: Jo. Jako tornádo.
oakbark: Nebyl tak dlouhý. Ale vířivý tanec byl rychlý.
Ostatním díky.
Mně to generuje - jsem však v rozpacích : nezdá se mi to technicky špatné, ale zkušenost, ze které vyvěrá tato p-o-e-t-ik-a je tak nahony vzdálená mé zkušenosti a mým postojům, že ji prostě nedokážu přijmout beze zbytku.
u mě to generuje exhibicionistu
pod gilotinou,pri hromadne poprave.-))
Neštve, beru stoicky, čtu tě pravidelně i bez avi. Takže příště prosím bez.