Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTřeba se... třeba se vás... plachej
29. 01. 2008
4
12
2107
Autor
Robinson
Někdy hádám
co by se stalo
kdybych místo na tvář
tě políbil
Au...
ještě to pálí
A ty ses ani neotočila
12 názorů
..ani to nedelej, voni po mne na zacatklu chtreli A CO NEJVIC KRVE....budou hazet do busu a tak, asi aby se ůlidi vic bali...:))...ale ja si uhajil tydle typky..))
Honzyk: Koukam, ze do Detektiva budu muset nahlednout, diky za tip ;-)
větroplach: Diky za zajem
xMak: do detailu bych nesel, to uz by bylo asi moc osobni ;o)
By me taky zajimalo, jestli facka nebo co...
Nebo ze by nedala? To taky nekdy pali...
*
větroplach
30. 01. 2008
..no, mne se sem tam do textu vloudi...treba ted tu leti "nedelej do mne tlaky"...a tak, a pisu takovy povidky do casaku Detekvit, pribehy ze Zizkova...na kseft...:))
Detektiv...treba vo hrobnikovi, co rad varil, vo chlapovi, ktere mel udelany zuby z moodritu, protoze se bal jit k zubari...a taky jedna Pribeh kuratkovy, jak jedna baba druhy hazela ze 3.patra zmrzly kure, ta ho nechytla, ale ruku si roztrhla vo nohu toho kurete a dala se ji do toho sepse, a ruku ji urizli u zapesti, protoze ji to nekrofovalo pres vikend, chtela tu hazejici zalovat, ale pak se usmiril\y,a ted este ta hazejici tu poskozenou vodi za pahejl a chodej stejne vobleceny...
Asi bych se mel poucit o zizkovstnine ;o)
Hadam, ze zajimavych perel by bylo vic nez dost... A co v ji napsat nejake dilko?
...to je takovej zizkovskej argot...la pardooon....asi ze je tu tolik zenskych starych..))--
Nedavno jsem nekde cetl, ze lide vic lituji veci, ktere neudelali, nez tech co udelali, i kdyz blbe... Asi nas to "co by kdyby" trapi vic...
Honzyk: s anatomii se netrap, at uz to bylo cokoliv ;o) Jen maly detail - paron je muzskeho rodu, tedy le pardon ;-) Prolog nebyl snahou o originalitu, ale snahou o prosty prolog...
...ten prolog je uz, la pardon, tisickryt ruznyma filosofama vomletej....:))..mela v puse cigaro, nebo co...?.))
...nebo...:?)- nebo nevim..facku ti dat snad nemohla, kdyz se ani nevotocila...jeden aby tady mel k ruce anatomickej atlas..))
ten prolog je bajecnej, nekdy ma clovek uplne pocit, ze proste neco musi udelat, jinak by toho jednou litoval