Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezzz
31. 01. 2008
6
20
1633
Autor
Scorpion
--
deskami na vysvědčení
ježí vlasy
20 názorů
to StvN:
četl jsem tvůj rozbor na haiku.cz a nemyslím, že bys té problematice rozuměl, byls v některých momentech úplně vedle jak ta jedle. Takže pro Tebe klidně nepíšu, kritiku.
v tom tkví přece ta pointa, jako malí kluci jsme si krátili dlouhou chvíli při čekání na vysvědčení tím, že jsme si navzájem ježili vlasy (vědomě) a taky holkám pochopitelně. Jenomže jsme při tom zároveň byli napnutí jak to vysvědčení dopadne a co bude následovat doma, takže se nám zároveň "ježily vlasy" spontánně, vlastně dvojnásobně, a některým rodičům se ježily vlasy později doma, takže vlastně trojnásobně, a o tom to mělo být, o té paradoxní a bezděčné symbolice při hře dětí s deskami na vysvědčení.
Ruce se potí jaksi samovolně, autonomně, řízeno je to sympatikem, víš? ale vlasy se Ti zježí proto, že tam musíš něco dodat - tu složku se statickým nábojem, tam nestačí jen pohled či pomyšlení na vysvědčení.. Pro mne to žádný přesah nemá. Dáš si to na hlavu a zvednou se Ti vlasy. Nic víc. Ale možná na ten náboj někoho přitahuješ?
:-) Někomu se zježí vlasy deskami, někomu samy nad tím, co je v deskách...
Oakbark:
Abych byl korektní - asi stejný, jako Tvoje zpocená ruka. Někomu se potí ruce a někomu "ježí vlasy" od samé radosti z očekávání co přijde.
hrbol jediný
01. 02. 2008
Mnnoo, a jakej to má přesah, pokud pominu odstávající vlásky Tvé frizůry..??
:o) jo, okamžiky vyndavání toho cáru papíru z desek před našima patřili mezi mé nejoblíbenější činnosti - celý půlrok jsem se na to vždycky hrozně těšil...