Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesvátek má Blažej
02. 02. 2008
12
11
1998
Autor
aleš-novák
kam na jarní prázdniny?
přece
do Pece
(ale bez PC)
jaká je však naděje
že nebude potřeba
doktora
Blažeje?
s nohou v sádře
dám si panáka
jak jinak přežít
na horách
bez Písmáka?
11 názorů
"přece
do Pece
(ale bez PC)", to je super hříčka:-) A aktuální... Paráda* (jenom bacha v lesích na babu jagu, k té do pece radši ne, i když v zimě svádí ohřát se:-) )
Jarmila Moosová Kuřitková
03. 02. 2008
Klidně si zlom nohu, budeš dřív zpátky. Nezlom si ruku, blbě se s tím píše. *
Doufám, že vidina sádry tě neláká,
bez gypsu taky si můžeš dát panáka... :-)) */
Marcela.K.
02. 02. 2008
na svätého Blažeja dávajú kňazi v kostoloch po omšiach svätoblažejské požehnanie ľuďom proti chorobám hrdla. Pred niekoľkými rokmi mi zistili nález na štítnej žľaze, kde okrem iného našli aj kameň a tak som šiel 3. februára do kostola, kde mi náš pán farár Roman Fridrych dal svätoblažejské požehnanie chorôb hrdla. A kameň zmizol!!! Pýtal som sa na to lekárov, ale tí ako duše ateistické :))) vyhlásili, že zrejme predtým na snímke videli niečo iné:))), že kameňn zmiznúť nemôže:))) a tak vieme každý svoje - choďte zajtra na omšu a nechajte si po omši požehnať - to Vám na hrdlo priložia dve hromničné sviece prekrížené do kríža - veľa šťastia všetkým**********(dnes sú Hromnice:)))