Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePredavačka s tvárou ako socha
21. 06. 2001
12
0
2189
Autor
Naso
Predavačka s tvárou ako socha
ovláda všetky čiarové kódy
takmer naspamäť
Úsmev však na predaj nie je
tak ako v mladej duši
ten pocit beznádeje
No, teda ja neviem, ja mam skúsenosti skôr opačné, ešte aj s predavačkami v Tescu si často vymením úsmev a pár celkom milých slov... asi som nejaká inakšia,možno sa na mňa usmievajú, lebo vyzerám ako blbec... :)
*
No, nevím, jestli se prodavačky 'neusmívají' z pocitu beznaděje, spíš typuji, že je to z nudy...
Viz též Sýkorka. I já znám několik (málo) usměvabvých prodavaček... :-)))
Viz též Sýkorka. I já znám několik (málo) usměvabvých prodavaček... :-)))
░▒▓-_-▓▒░
Matyjustin
21. 06. 2001
Tiež ma fascinujú tváre predavačiek. Jednej som dokonca raz napísal ľúbostný list ;o)) ale to už je dávno... potom som zistil, že je vydatá :o))
Bacil!!! :o)))) Ty si číslo. Tak to ja predavačom listy nepíšem. Ale minule sa na mňa predavačka v potravinách usmiala, skoro som spadla z nôh, s takou milotou sa v predajniach väčšinou nestretávam. Naso, moc dobré!!!
Sýkorka, vtedy som ešte ja nebol ženatý... aj keď si nie som istý, či bysom ten list nenapísal aj tak ;-))