Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semanželské blues
21. 06. 2001
10
0
3013
Autor
Pepo
si ma poplietla
a preto právom premýšľam
hľadám si priestor v ničote
nachádzam torzo
v predklone
už to nenapravíš
a ja to viac nepokazím
ten strapatý rarášok je náš
právom
No jasné, aj s Bix (ona ide s tyndom) a Sýkorkou (ona tam ide s priateľom). Ak máš čas, tak sa tam prihlás, chcel by som spoznať ďalšiu zaujímavú osôbku- tvojho kalibru. :)
Bude to fajn...však sa pozri na Srazy akce keď sa logneš do pismáka (ak náhodou nevieš pod tými vecami ako sú spravy, avíza sú oznamy o všelijakých vecičkách...). Informuj ma, či ideš... OK?
Mythus, som nepozorný; ale dozvedám sa to až teraz. Vlastne znova; asi som čítal nejaké auditko, ale celkom mi to vyšumelo. Ty tam ideš?
som tu zas....a opäť...a prídem znova....
p.s.: ideš na autorské čítanie do Brna?
Strážaya som zatiaľ nečítal (dúfam, že som ho v nevedomosti nevykradol?!).
Strapatý rarášok - čo na tom prekladať... On a ona zobrali na seba zodpovednosť. Akú? ... Tú najväčšiu. ...
vykradnúť?!...ani náhodou...nesmierne sa mi páčil...výrok...Nohavicu...ktorý povedal...každý si berie...z niečoho čo začuje (alebo prečíta...to za mňa) to svoje...a potom vznikne svojský kadlub...kde sa to všetko zmieša
Strážay: odporúčam ti začať Palinou...myslím...že to je jeho najlepšia zbierka...
v predklone
nemôžem zato...ono mi to stále...vadí...
strapatý rarášok ...prelož mi to...prosím...a samozrejmý tip...ktorý vypíšem...aby som sa uistil...ešte otázka:
poznáš Strážaya?
Konstantinidisová
22. 06. 2001Matyjustin
21. 06. 2001
priestor v ničote, torzo v predklone - vytváraš nové dimenzie...
A opäť to nie je o geometrii, ale o vzťahoch. Mínusových a plusových.
T.