Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNevinná hra
25. 02. 2008
17
35
3312
Autor
Houmeles
V noční čekárně
přejíždí spratek autem
mámě po ňadrech
35 názorů
Ale už jsem to předělal, he he. Alespoň jsem mu dal jméno, které si zaslouží :-).
...kecas. nic nepredelas a nechas ho, aby maminku, jez na nej vydelava, dale trapil:)))
Darmo-šlap
26. 02. 2008
...halt po spici mame by moh spratek i skakat...ze se nestydi...))...
a ze prej "klucik".DDDD
ale pak ten kontrast není v textu, ale pouze v jeho interpretaci - v textu o nikom dalším kromě těch dvou není řeč
Původní verze měla jen jiný slovosled:
V noční čekárně
přejíždí klučík mámě
autem po ňadrech.
Protiklad, tedy kontrast se ukrývá v názvu:-). Ale i bez něj je jasné, že chlapcova činnost není motivována, abych tak řekl, erotickými hrátkami. Kdežto chlapi, co se na to koukali, mohli myslet na něco jiného. Tedy kontrast nevinného a chlípného(?)
Houmeles: Můžu se zeptat jak vypadala původní verze? Podařené, ale taky postrádám protiklad jako katugiro.
Zdravím všechny, co mi napsali. Oakbarku, já se chci držet klasiky 5-7-5. I když vás tři, co tu zkoušíte free-formu (tebe, makrose a Paulart) pravidelně čtu a občas i obdivuju.
Mezitím přibyly kritiky - nad autem a "klučíkem" jsem taky přemýšlel... Napsat nezdrobnělé "kluk" nebo "chlapec" už postrádá část významu; auto mi nevadí.
oakbark, díky. Tvůj návrh je opravdu přirozenější. Jestli ti to nevadí, přepíšu to podle tebe.
To je fajn, holt vzpomínky... Jako haiku mi to úplně dobré nepřijde, mnoho slov pro popsání jednoho obrázku, chybí kontrast, klasický motiv (ne že bychom se bez něj neobešli, ale to se bez dodržování slabik obejdeme také), je to zkrátka jen ta momentka.
V noční čekárně, v polospánku leccos se mění, bëre na sebe jiné rozměry, ale tohle byla opravdu jen hra. Mohl bych napsat autíčkem, leč nevím, jak je to v haiku se zdrobnělinami.