Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesvátek má Josef
18. 03. 2008
17
37
2460
Autor
aleš-novák
třeba byl jen truhlář
co umí stoly
police
večer s kumpány
kul plány
u piva
slivovice
třeba byl jen chovatel
co rád poradí
se psem
když nevyjde to
řekne že
splet se
třeba byl jen vypravěč
co za pár piv
vymyslí klidně
světa
osmý div
třeba jen měl na armádu
zlost
tak se nechal
superarbitrovat
pro blbost...
Josef Švejk, 1891 - 1965 , pražský rodák, předloha pro postavu Dobrého vojáka ...
37 názorů
Jarmila_Maršálová
07. 05. 2008malykuba01
30. 03. 2008
...já se vzdávám....má dobrá pověst...jest již jenom pověstí...ze STARÝCH POVĚSTÍ MORAVSKÝCH...
Jarmila Moosová Kuřitková
20. 03. 2008
Šmankote!! Bouři, BOUŘI sklízí! Umíš myslet i na něco jiného, ty jeden Ó!?! A dost! dost avízek, už sem nejdu!
...kdo seje vítru....sklízí vášeň...to jsem někde četl....nebo tak nějak to bylo...
...jo...jde prostě jenom o to...kam se ta krev momentálně přesune...za vším je žena...určitě jsi největší...nejkrásnější a nejchytřejší...totéž si myslím o sobě...
aleš-novák
20. 03. 2008
Ó!!! tak TAK jsi to myslel? - no fuj! ještě málo se stydíš ;-)))
Jsa zušlechťován ze všech stran
dušemi, jímž vše je čisté,
myšlenkou černí hodnou vran
tu seješ vítr? Ó, vizte!
...to byla jen "pomůcka"...já to, jako vždy, myslel v té sexuální oblasti....ale všichni se stydlivě vyhýbali...jsem prostě na Písmáku jediný sprosťák...stydím se....stydím...
Josef Visarionovič by vyhrál soutěž o největšího vraha, to bys asi nechtěl alfonso - a ty, Ó?
aleš-novák
19. 03. 2008aleš-novák
19. 03. 2008
...danha...nemůže vyhrát...podle stylu básníckého...je to příliš jemná duše...
aleš-novák
19. 03. 2008Jarmila Moosová Kuřitková
19. 03. 2008Jarmila Moosová Kuřitková
18. 03. 2008
Jožka Krónera som kedysi lámal, aby hral v mojom filme Tisíc malých princov, ale nepodarilo sa:)